Digital Marketing Manager @ Metaminds

Anunt valabil pana la data de 2021-05-17
Companie: Metaminds
Specializare: Social Media, SEO, SEM, Marketing, Digital
Tip job: Full Time
Nivel: Senior, Middle

Responsabilitati

  • Planifica, executa si imbunatateste strategia de digital marketing, incluzand administrarea site-urilor, SEO/SEM, optimizare de conversii, Social Media, display advertising;
  • Monitorizeaza imbunatatirea continua a vitezei site-urilor;
  • Construieste si mentine prezenta companiei pe canalele digitale si Social Media, creaza continut, genereaza campanii pe platformele dedicate: Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, etc;
  • Participa la planificarea, implementarea și optimizarea campaniilor de marketing online;
  • Gestioneaza relatia cu agentiile;
  • Propune bugetul de digital marketing anual si urmareste executia lui (domenii web, SEO, campanii AdWords, cataloage on-line); masoara si genereaza rapoarte legate de performanta actiunilor de pe toate canalele digitale, evalueaza situatia prezenta fata de obiectivele setate – KPIs;
  • Realizeaza periodic auditare SEO si propune o strategie clara pentru cresterea pozitiei SERP (Search Engine Research Page) si imbunatatirea UX (user experience) in toate etapele din customer journey; testeaza permanent si propune noi moduri de conversie teste A/B, optimizari de landing pages, etc;
  • Urmareste activ actiunile online ale principalilor competitori si propune abordari strategice, pe baza informatiilor disponibile si a tendintelor din piata. Evalueaza tehnologii si tactici noi si ajusteaza planul de digital marketing in functie de ele;
  • Are rol-cheie, alaturi de agentiile partenere, in implementarea campaniilor de comunicare ale companiei in mediul online.

 

Aptitudini:

  • Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala;
  • Creativitate si autonomie;
  • Experienta in strategie de comunicare digitala;
  • Atentie la detalii;
  • Multi-tasking;
  • Abilitatea de a lucra pe mai multe proiecte, cu echipe diferite.

 

Studii si experienta

  • Studii universitare/post-universitare in marketing sau domenii conexe;
  • Experienta de minim 5 ani in zona de coordonare si gestionare de proiecte in zona de digital;
  • Experienta in analiza de marketing, monitorizare si analiza de indicatori de performanta, monitorizarea rentabilizarii bugetelor de marketing digital in raport cu indicatorii de performanta;
  • Experienta in lucrul cu agentiile sau experienta de agentie;
  • Cunostinte de Wordpress/CMS, SEO, optimizare conversii, Google Adwords Management, Google Analytics, Heatmaps, Adobe Analytics (fost Omniture), aplicatii de A/B sau multivariate testing, Inbound marketing;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Experienta anterioara in zona IT/cybersecurity/ absolvirea cursurilor unui liceu cu profil matematica-informatica este un plus.
Aplica la acest job

Branded


Related