Business & Consumer Insights Supervisor @ McDonald’s Romania

Anunt valabil pana la data de 2021-07-24
Companie: Premier Restaurants Romania
Specializare: Research, Marketing, Strategie
Tip job: Perioada Determinata 2 ani
Nivel: Senior, Middle

Departament: Marketing, pozitie in subordinea Marketing Director

Scopul rolului: Furnizeaza studii, statistici si previziuni legate de consumatori, comportamente de consum, piata IEO (Informal Eating Out) si aspecte financiare, de volum de vanzari si de profitabilitate utile pentru dezvoltarea planurilor strategice si initiativelor menite sa dezvolte afacerea McDonald’s.
Analizeaza si interpreteaza date, sisteme si/sau proceduri cu scopul de a indeplini obiectivele Companiei si de a imbunatati nivelul de performanta al brandului McDonald’s in piata IEO.

 

Responsabilitati principale:

Business Insights:

  • Urmareste si revizuieste performanta vanzarilor, a tranzactiilor si a trendurilor de profit.
  • Revizuieste periodic strategia de preturi aliniate cu cerintele Companiei.
  • Revizuieste periodic Product mix-ul si propune actiuni de imbunatatire.
  • Coordoneaza procesele de proiectie si post analiza a campaniilor de Marketing.
  • Prezinta rapoarte de evaluare a impactului campaniilor de Marketing (pre si post implementare).
  • Analizeaza periodic trendurile de vanzari, tranzactii si de comportament si preferinte aleclientilor Companiei.
  • Dezvolta si coordoneaza proiectele de testare a produselor McDonald’s sau ale competitorilor principali.

 

Consumer Insights:

  • Ofera suport in procesul de planificare a afacerii si furnizeaza recomandari strategice, analizand si sintetizand tendintele pietei si ale consumatorilor.
  • Ofera consultanta Companiei in identificarea punctelor forte si oportunitatilor legate de brand-ul McDonald’s, cat si in punctarea posibilelor provocari.
  • Coordonaeaza si implementeaza studii de cercetare a pietei si prioritizeaza statistici ce vor determina directiile si initiativele viitoare ale Companiei.
  • Ofera consultanta si recomanda metode de cercetare cu rezultate relevante si valide.
  • Asigura monitorizarea segmentelor de consumatori relevante pentru brand-ul McDonald’s.
  • Prezinta rezultatele cercetarilor de piata echipei de conducere si echipei de Marketing si Comunicare.
  • Ofera previziuni legate de consumatori, trendurile pietei IEO din Romania si propune actiuni pentru a imbunatati satisfactia si relatia clientilor cu brand-ul McDonald’s.
  • Furnizeaza studii si statistici legate de mediul economic, folosind surse oficiale.
  • Identifica activitatea competitorilor si urmareste directia si performanta acestora.
  • Dezvolta rapoarte menite sa masoare si/sau sa previna cauze si dependente in comportamentul consumatorului.
  • Analizeaza si traduce informatii bazate pe rezultatele cercetarilor de piata si transforma informatiile secundare relevante in recomandari ce vor conduce la dezvoltarea profitabila a afacerii.

 

Alte responsabilitati:

  • Efectueaza vizite in Restaurantele McDonald’s din Romania conform planului lunar.
  • Ofera support in elaborarea rapoartelor care includ toate aspectele afacerii, cerute de membrii echipei de management.
  • Raporteaza statusul si rezultatele proiectelor pe care le coordoneaza saptamanal si de fiecare data cand este necesar.
  • Intelege si executa calendarul de Research pentru a asigura indeplinirea obiectivelor stabilite.
  • Este responsabil de evidenta bugetului de Research.

 

Candidatul ideal:

  • Studii superioare;
  • Minim 3-5 ani experienta in product management / business analytics / consumer insights;
  • Experienta in pozitii similare prezinta un avantaj;
  • Abilitati solide de gandire critica, analiza si sinteza;
  • Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint), si alte programe de data management;
  • Abilitati de relationare, comunicare eficienta si colaborare;
  • Initiativa si responsabilitate personala;
  • Abilitati de coordonare proiecte;
  • Limba engleza la nivel avansat.
Aplica la acest job

Branded


Related