Mâna Dreaptă a CEO-ului @ EUCOM

Anunt valabil pana la data de 2021-07-25
Companie: EuCom
Specializare: Marketing, Organizatoric
Tip job: Full Time
Nivel: Entry Level, Middle

În acest moment căutăm Mâna dreaptă a CEO-ului care va fi responsabil atât de coordonarea strategiei de marketing a companiei, cât şi de preluarea activităților administrative ale rolului profesional și personal al CEO-ului pentru ca acesta să se poată focaliza pe alegerea strategiilor câștigătoare, a dezvoltării echipelor și pe implementarea viziunii companiei.

"În viziunea mea, Mâna dreaptă a CEO-ului este un rol cheie care mă va ajuta să implementez cât mai bine și rapid ideile și proiectele pe care le avem în derulare și care va stabili şi implementa cea mai bună strategie de marketing pentru noi! Caut o persoană organizată și ușor adaptabilă care să poată face față la diverse responsabilități și nu în ultimul rând, caut o persoană de încredere, loială şi respectuoasă care să mă reprezinte în diferite situaţii."
Delia Dragomir, Managing Partner Eucom

 

Responsabilitățile tale sunt:

  • Acționezi ca PRIM CONTACT în numele managerului: administrezi corespondența și telefoanele;
  • Eşti responsabil de BUN VENITUL și de primirea colaboratorilor, al personalului, al clienților;
  • Controlezi accesul la AGENDA managerului: organizezi întâlniri și ședințe, setezi agenda zilnică;
  • Planifici întâlnirile managerului și te asiguri că acesta intră pregătit și informat în ele;
  • Tehnoredactezi , compilezi și pregăteşti rapoarte, prezentări sau corespondența;
  • Introduci date în sistem și în baze de date;
  • Orice altă activitate care are ca scop susținerea managerului prin furnizarea de informații și adunarea datelor.
  • Răspunzi la telefoane, email-uri şi mesajele venite pe numărul de contact de pe site, adresa de e-mail şi social media ;
  • Implementezi proiecte/campanii de PR, marketing şi comunicare;
  • Identifici în organizaţie ariile de promovare

 

Ce competențe trebuie să ai? Ce aşteptăm de la tine?

  • Să vorbești fluent limba engleză;
  • Să știi să lucrezi și să te raportezi la oameni diferiți;
  • Să fii o persoană responsabilă și să duci la îndeplinire ce ți se încredințează;
  • Să ai o atitudine proactivă și să te descurci în situații dificile;
  • Să întocmeşti și să analizele diferite rapoarte financiare;
  • Trebuie să îți placă să lucrezi organizat și structurat;
  • Să ai know-how despre marketing şi PR;
  • Să compui scrisori, să știi să scrii rapid și corect gramatical.

 

De ce ți-ai dori acest job?

  • În primul rând pentru că nu te vei plictisi nici o zi la serviciu. Nici o zi nu va arăta la fel și întotdeauna va fi ceva interesant în derulare;
  • Vei interacționa cu mulți oameni deosebiţi și vei putea învăța multe lucruri de la ei sau din interacțiunile cu ei;
  • Îți vei dezvolta multe abilități de administrare și de management care te vor ajuta în orice carieră vei dori pe viitor;
  • Vei avea șansa să fii o persoană implicată în evenimente la care nici nu ai visat;
  • Îți vei pune creativitatea la lucru des, ca să aduci valoare oamenilor;
  • Vei avea oportunitatea să vezi cum se clădește o afacere proprie, să înțelegi provocările și să vezi beneficiile;
  • Vei deprinde abilități de conducere și vei contribui la crearea unei culturi organizaționale de invidiat.

 

Salariul?
Nu există o cifră corectă pentru toată lumea, aşa că nu putem să dăm o astfel de informaţie. Dar pot să te asigur că ne plătim bine oamenii şi că nu încercăm să facem economii la plata oamenilor extraordinari.

Important! Dacă nu te regăsești în acest rol, tot poți să ne ajuți. Recomandă o persoană pe care o consideri capabilă să intre în echipa noastră și dacă noi ajungem să o angajăm, după perioada de probă tu primești 500 de Euro premiu din partea noastră.

Aplica la acest job

Branded


Related