Content & Social Media Specialist @ Hospice Casa Sperantei

Anunt valabil pana la data de 2021-08-08
Companie: Hospice Casa Sperantei
Specializare: Social Media, Marketing, Digital, Content
Tip job: Full Time
Nivel: Middle

Un anunț obișnuit de recrutare ar fi sunat cam așa: căutăm un specialist social-media care să se alăture echipei HOSPICE Casa Speranței. Dar cum nimic nu e obișnuit din ce facem noi la HOSPICE, căutăm și ne dorim un storyteller empatic. Căutăm pe cineva căruia să îi placă poveștile despre bine și oameni buni, pentru că fiecare pacient al nostru, copil sau adult, are o poveste. Și chiar dacă poveștile de la HOSPICE nu au întotdeauna finalul clasic, sunt povești despre speranță și curaj și demnitate, sunt povești importante, care merită spuse.

Așadar avem nevoie de un om de content, creativ și empatic, care să gestioneze paginile de social media ale organizației (Facebook, Instagram, Likedin, Youtube) și să trasmită cu emoție și bunătate poveștile din HOSPICE.

Dacă tu ești viitorul nostru coleg sau viitoarea noastră colegă, trebuie să știi că vei face parte dintr-o echipă care crede în puterea fantastică a poveștilor de a schimba mentalități și comunități, iar scriitura ta va face cu adevărat o diferență în viața pacienților noștri. Vom gândi și vom implementa împreună, alături de echipa de fundraising, campanii și evenimente de strângere de fonduri, de la cele clasice la cele mai inedite și creative. Vei ține legătura cu parteneri și influenceri care susțin HOSPICE și cauza îngrijirii paliative.

Copiii noștri îți vor povesti depre înghețată cu pește sau cum și-au comandat pantofi de dans de pe Internet, pentru că adidașii cu luminițe sunt încălțări potrivite pentru orice copil, fie el și în scaun cu rotile. De la doamnele noastre, Eroinele, vei afla rețete de prăjituri (și cel mai probabil le vei și gusta) și poate-ți vor da un pont sau două despre cum să folosești Pinterestul cât mai eficient. Tot ele, Eroinele, îți vor spune cum a fost să primească o veste pentru care nimic nu te pregătește, îți vor povesti despre lupte grele, dar tot ele îți vor da și doza de insipirație, motivație și speranță.

Pentru că pacienții noștri fac oricum mai multe pentru noi decât am putea face noi vreodată pentru ei. Vei avea o mascotă simpatică în birou și va trebui să gestionezi și pagina lui Mișu Palpaca, pentru că noi credem în binele făcut cu zâmbetul pe buze.

Dacă te regăsești în descriere, ne-ar plăcea să stăm de vorbă.

 

Responsabilitati:

  • Să gestioneze paginile social media ale organizaţiei.
  • Să construiască şi să execute strategia de social media a organizaţiei bazată pe obiectivele de comunicare ale organizaţiei;
  • Să elaboreze calendarul de postări şi să se asigure că toate iniţiativele organizaţiei au o prezenţă consistentă în social media.
  • Să optimizeze paginile organizaţiei pentru a mări vizibilitatea conţinutului social media.
  • Să modereze content user-generated în concordanţă cu politicile organizaţiei.
  • Să urmărească şi să analizeze rapoartele de analytics astfel încât să poată dobândi informaţii relevante legate de traffic, demografice şi eficienţă pentru a îmbunătăţi rata de conversii.
  • Să colaboreze cu celelalte departamente astfel încât să fie întotdeauna la curent cu noutăţile şi cu nevoile organizaţiei.
  • Să dezvolte campanii online pentru suportul echipei de Fundraising.
  • Să dezvolte şi să menţină relaţia cu influencerii din mediul online.
  • Si cel mai important... Content, content, content. Ne dorim un artist al cuvintelor care sa reuşească să transmită emoţiile HOSPICE către publicul larg. Dezvoltarea unui blog de HOSpoveşti.

 

Experienta:

  • Cum spune şi anunţul, căutăm pe cineva care să aibă cuvintele la el şi să ştie să spună povești
  • Studii superioare în oricare dintre domeniile: Marketing, Comunicare, Jurnalism
  • 3+ ani experienţă în marketing digital sau social media
  • Noţiuni avansate de lucru cu platformele de social media (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, etc.)
  • Inţelegerea statisticilor social media şi abilitatea de a interpreta rezultatele analitice pentru a opera schimbări eficiente care să ducă la creşterea eficienţei campaniilor social media.
  • Limba engleză la nivel avansat
  • Ne dorim pe cineva optimist, pasionat de poveşti şi comunicare online, capabil de multi-tasking si care să nu se lase intimidat de deadline-uri presante.
  • Cunoştinţe în Photoshop, Final Cut Pro, Premiere Pro, sau alt soft de editare constituie un mare plus.
Aplica la acest job

Branded


Related