PR Account Manager @ V+O Communication

Anunt valabil pana la data de 2022-02-20
Companie: V+O Communication
Specializare: Account, Media, PR
Tip job: Full Time
Nivel: Middle

Descriere: 

Responsabil de gestionarea unui portofoliu de clienți și promovarea acestora către publicurile țintă. O persoană deschisă, proactivă și pozitivă, orientată către rezultate, motivată și organizată care să lucreze împreună cu o echipă cool.

În calitate de PR Account Manager vei contribui activ la elaborarea strategiilor de comunicare internă și externă (printr-o gamă de instrumente și tactici de PR clasic și digital) pentru brandurile din portofoliul nostru, la asigurarea unei reputații pozitive și conturarea unui profil puternic pentru acestea.

 

Responsabilități:

  • Gestionarea și dezvoltarea portofoliului de conturi și a relației cu clienții
  • Oferirea de consiliere strategică clienților și implementarea direcțiilor strategice pentru a le sprijini campaniile de comunicare (media relations, comunicare internă, employer branding etc) și planurile de PR
  • Implementarea campaniilor de comunicare internă și externă (media relations, comunicare internă, employer branding etc)
  • Elaborarea de conținut specializat în funcție de industrie, sector și public țintă - comunicate de presă, articole, mesaje interne pentru a ajuta la îndeplinirea obiectivelor de business și pentru a promova profilul, produsele și serviciile clienților
  • Gestionarea și dezvoltarea relației cu reprezentanții mass-media, influenceri și bloggeri
  • Gestionarea unor crize de comunicare
  • Organizarea de evenimente interne și externe și gestionarea acestora
  • Gestionarea proiectelor în mod eficient și cu respectarea termenelor limită convenite
  • Asigurarea unui nivel înalt de calitate și în concordanță cu obiectivele agenției pentru muncă prestată
  • Raportarea eficientă a campaniilor de comunicare gestionate
  • Pregătirea și susținerea de prezentări specifice pentru clienții din portofoliu

 

Cerințe:

  • Experiență în PR (în agenție sau la client) - minim 4 ani
  • Experiență în gestionarea și implementarea de campanii de comunicare internă și externă
  • Studii de specialitate în domeniul comunicării
  • Abilități de comunicare verbală și scrisă excelente
  • O foarte bună cunoaștere a limbii engleze
  • Minte creativă, dar pragmatică
  • Orientare către rezultate și abilitatea de a gândi diferit
  • Personalitate plăcută, deschisă, pozitivă, orientare către client
  • Înțelegerea și urmărirea celor mai noi tendințe în comunicare
  • Capacitate de adaptare la medii diverse
  • Capacitate mare de adaptare la schimbare
  • Atenție la detalii
  • Capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte pentru mai multi clienți
Aplica la acest job

Branded


Related