Account Manager @ MPR-GLOBALHealthPR

Anunt valabil pana la data de 2022-02-25
Companie: Medical PR Agency
Specializare: Marketing, Account
Tip job: Full Time
Nivel: Senior, Middle

Îți dorești ca munca ta să conteze mai mult decât un job oarecare în ziua de salariu? Vrei să știi că, prin ceea ce faci zilnic, participi la a construi o lume mai bună? Îți place să îi ajuți pe ceilalți, dar într-o manieră sustenabilă și consecventă? Dacă ai răspuns DA, locul tău e aici, cu noi.

Din poziția de Account Manager în sănătate, ai ocazia să produci diferențe notabile în viețile oamenilor care au nevoie de servicii medicale. Îi ajuți să aleagă cel mai scurt drum spre o calitate a vieții mai bună și un corp mai sănătos. Faci toate astea prin campanii integrate de marcomm, pe care le gestionezi pentru clienții Agenției, cu aportul unei echipe de creativi cu experiență. Și le faci din interiorul GLOBALHealthPR, cel mai mare grup internațional de comunicare științifică și de sănătate, cu filiale în 65 de țări.

Hai în echipa noastră :-)

Criterii esențiale

  • Gândire pozitivă
  • Mentalitate proactivă
  • Curiozitate – a pune întrebări și a căuta ceea ce alții nu văd
  • Persistență - „întotdeauna există o soluție”
  • Integritate
  • Abilitate de a lucra în echipă.

 

Responsabilități

  • Înțelege fiecare client din portofoliu (poziționare, diferențiatori, piața în care activează, competitori, mixuri de marcomm, platforme media relevante)
  • Este puntea comunicării continue dintre Agenție și Client
  • Se asigură că se îndeplinesc obiectivele și KPI-ii din contract, în condițiile agreate împreună cu clientul
  • Consiliază clienții și identifică oportunități de creștere în business-urile lor
  • Coordonează echipa de creație și se asigură că toate acțiunile din planul de marcomm sunt lansate în deadline
  • Prioritizează volumul de muncă și timpul în mod eficient, asigurându-se că atât el cât și echipa sa respectă termenele limită; identifică din timp problemele și alertează persoanele relevante pe măsură ce apar
  • Are o înțelegere puternică a procesului complet de informare (briefing/ debriefing) și a ceea ce este necesar atât din perspectiva clientului (buget, obiective, deadline), cât și din perspectivă internă (a echipei de creație)
  • Are un know-how comercial și financiar - înțelege și gestionează finanțele de bază ale agenției pentru zona de clienți assignați (facturare, furnizori și comision, venituri, rate card-uri); monitorizează profitabilitatea și bugetele clienților din portofoliul direct
  • Dezvoltă organic relația Agenției cu clientul, identificând noi oportunițăți comerciale, care pot scala valoarea contractului pe rol
  • Își asumă responsabilitatea pentru atingerea obiectivelor proprii, contribuind în același timp în mod proactiv la atingerea obiectivelor mai largi ale echipei de proiect, pe care o coordonează
  • Are abilități de conducere/ leadership; oferă feedback continuu asupra performanței membrilor echipei; se asigură că echipa este într-un continuu proces de învățare și are oportunități de dezvoltare a carierei; atribuie task-urile persoanelor relevante din echipa de proiect
  • Verifică toate documentele și prezentările (dpdv typo, brief, brandbook), înainte ca acestea să ajungă la client
  • Răspunde prompt la solicitările clienților și gestionează așteptările acestora
  • Are abilitatea de a conduce o echipă cross funcțională; concret, lucrează îndeaproape cu diferiți stakeholderi implicați în proiect (client, echipa de creație din Agenție, departamentul financiar, autorități, furnizori) și dezvoltă relații eficiente cu fiecare dintre aceștia pentru scopul proiectului
  • Este la curent cu ultimele tendințe și inovații din marketing și încearcă să le aplice în mixul marcomm al clientului
  • Abiltăți de comunicare. Realizează și susține prezentări pentru board-ul Agenției, rețeaua GLOBALHealthPR, client, echipa de proiect.

 

Beneficii

  • Libertatea de a lucra atât de la birou, cât și de la distanță
  • Îndrumare și instruire de la o echipă de consultanți PPC experimentați
  • Oportunitatea de a face schimb de experiență și bune practici cu cei mai buni specialiști din rețeaua noastră globală (avem filiale în 65 de țări)
  • Salariu atractiv cu bonusuri în funcție de performanțele tale
  • Evaluări la fiecare 12 luni cu posibilitate de promovare (atât financiar, cât și ca post)
  • Oportunitatea de a lucra pentru unii dintre cei mai mari clienți din industria sănătății.

 

MPR - GLOBALHealthPR

  • agenție integrată de marketing și comunicare în domeniul sănătății
  • agenția a fost fondată în 2012, iar de 4 ani face parte din GLOBALHealthPR, cea mai mare rețea independentă de agenții specializate în marketing în sănătate la nivel mondial
  • MPR dezvoltă concepte inovative de campanii, cu o integrare profundă de know-how în promovarea online
  • în fiecare an, MPR alocă pro bono, 10 % din timpul de producție al Agenției, pentru o cauză a unei asociații/ONG din domeniul sănătății, care luptă contra uneia dintre principalele boli ca incidență din România
Aplica la acest job

Branded


Related