Graphic Designer @ Fundația Conservation Carpathia

Anunt valabil pana la data de 2022-05-26
Companie: Fundatia Conservation Carpathia
Specializare: Graphic Designer, Digital
Tip job: Full Time
Nivel: Middle

Angajator: Fundația Conservation Carpathia (FCC)  
Raportează către: Director Comunicare  
Perioadă nedeterminată, normă întreagă  
Locat la biroul din Brașov  

Prezentare CARPATHIA
Fundația Conservation Carpathia (FCC) este o organizație românească non-profit fondată în 2009 cu scopul de a opri tăierile ilegale de pădure, precum și pentru a conserva o suprafață mare a pădurilor din Carpați, sub forma unei zone complet protejate, pentru generațiile viitoare. Este unul dintre cele mai mari și mai
ambițioase proiecte de conservare de pe continent.

 

Obiectivul principal:
Crearea, dezvoltarea și execuția componentei vizuale și de design grafic pentru conținutul digital (website, social media, prezentări) și pentru print (broșuri, postere, etc.) ca parte din departamentul de Comunicare, în conformitate cu misiunea și strategia CARPATHIA.

 

PRINCIPALELE ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI

● Creează soluții vizuale care să susțină strategia de comunicare, în linie cu cerințele partenerilor și a finanțatorilor
● Elaborează proiecte de identitate vizuală / brand identity (logo, branding)
● Menține o imagine consecventă în comunicarea vizuală pe toate canalele de comunicare (online&offline)
● Menține identitatea vizuală (brand guardian) în relația cu echipele interne și cu partenerii externi (agenții, finanțatori, parteneri)
● Realizează materiale creative, împreună cu echipa de comunicare, pentru proiectul CARPATHIA (Fundația Conservation Carpathia, Ferma Cobor, Roadele Munților, Travel Carpathia): broșuri, pliante, prezentări, bannere, panouri informative, albume, oferte, machete, scrisori, standuri, etichete, ambalaje, cutii, newsletters etc.
● Creează UI design pentru landing page-uri și website-urile din portofoliu (layout, visual identity, branding)
● Prelucrează, editează și montează diferite filmulețe/spoturi grafice/interviuri cu material existent cât și cu material realizat de echipă
● Colaborează cu echipa internă și cu partenerii externi pentru a defini nevoile acestora pentru materialele vizuale
● Răspunde de producția materialelor vizuale și gestionează relația cu furnizorii implicați: companii de producție, branding, agenții de development, agenții de creație, etc.
● Gestionează procesul de achiziție pentru toate materiale promoționale necesare comunicării
● Identifică furnizori noi de servicii care să implementeze sau să contribuie la dezvoltarea proiectelor de comunicare
● Oferă sprijin grafic pentru website-urile carpathia.org, ferma-cobor.com, travelcarpathia.com și se asigură împreună cu partenerul tehnic de buna funcționare a acestora.
● Planifică împeună cu echipa de comunicare necesarul de materiale pentru diverse acțiuni
● Monitorizează stocurile de materiale și înregistrează, împreună cu echipa de comunicare, utilizarea acestora în proiecte.
● Urmărește impactul pe care-l au materialele vizuale dezvoltate.
● Se implică cu idei în proiectele și activitățile de comunicare, identificând noi oportunități.
● Gestionează partea administrativă aferentă proiectelor de creație (contracte furnizori, procese de achiziție, rapoarte de predare-primire etc), dar și altor proiecte unde este implicat.

 

CERINȚELE POSTULUI:

Ce ne dorim de la tine:
● Experiență de minim 3 ani într-un rol similar este obligatorie
● Absolvent studii superioare în discipline academice relevante (design, graphic design sau domenii conexe)
● Cunoștințe de lucru și exepriență dovedită cu suita Adobe Creative (Photoshop, InDesign, Illustrator), wordpress, etc.
● Cunoștințe de video editing sunt un plus
● Atenție la detalii și pasiune pentru lucrul bine făcut
● Ambiție, energie pozitivă, cu dorința de a contribui la un proiect de anvergură, pe termen lung
● Un om care lucrează bine în echipă, deschis să împărtășească succesul cu colegii.
● Abilitatea de a aduna, analiza și transmite informații
● Abilitatea de a lucra cu părțile interesate care au interese diferite / conflictuale pe aceeași problemă
● Abilități de organizare și capacitatea de a respecta termenele agreate
● Limba maternă română; fluent în engleză, oral și scris

Aplica la acest job

Branded


Related