BTL Manager @ MullenLowe

Anunt valabil pana la data de 2022-07-30
Companie: MullenLowe
Specializare: Marketing, BTL
Tip job: Full Time
Nivel: Middle

"Acum nu chiar demult, era un BTL Manager pe care un blestem îl transformase în Event Planner. Și cum tot hoinărea el prin Tărâmul Publicității, în căutarea agenției ce-i va sparge vraja, dădu de o caracatiță înțeleaptă.

Cu nădejdea-i deja pe ducă, BTL-istul nostru întrebă:

„Octopod misterios, n-ai avea matale veste de vreo agenție care să dea casă, masă și job de BTL Manager unui năpăstuit ca mine, care fu transformat în Event Planner?”

„Ehei, multe mi-au văzut ochii, dar trăii s-o pomenesc și pe asta: un Event Planner care vorbește întocmai ca un BTL Manager! Fiindcă mi-ai căzut la inimă, trimite-te-voi la exact agenția care să te transforme din nou în ceea ce te-ai născut. Dar pentru asta, trebuie să treci zece probe.”

Așa că Managerul nostru se puse pe treabă și, rând pe rând, dezlegă probă după probă.

  • În prima probă, descusu ițele împletite de veacuri ale campaniilor BTL pentru un portofoliu de clienți, ce se întindeau pe sute și mii de inboxuri de e-mail.
  • În a doua probă, convinse un client care nu rostise niciodată „da” să semneze un contract, alături de Managing Director.
  • În a treia probă, dezlegă vicleana ghicitoare a dezvoltării continue a produsului final al agenției, răspunzând prin asigurarea competitivității acestuia în raport cu concurența.
  • În a patra probă, răpuse teribilul brief de new business, îmblânzind fiecare dintre cele șapte capete ale sale, pe care le făcu să-i mănânce din palmă la prezentare.
  • În a cincea probă, îmblânzi sălbaticele relații de senior contact de pe muntele clienților, prefăcându-se că e brand consultant.
  • În a șasea probă, dovedi și fioroasele bugete din pădurea campaniilor BTL în derulare, dându-se peste cap de trei ori precum un adevărat consultant.
  • În a șaptea probă, prinse de picioare toate sutele de negocieri de contracte și bugete cu furnizorii, care întotdeauna zburau fără noimă, care-ncotro.
  • În a opta probă, reuși să se suie pe spatele nărăvașei relații cu furnizorii, de unde se asigură că echipele de field implementau eficient campaniile.
  • În a noua probă, desluși stelele de pe cer pentru a anticipa crizele din derularea unei campanii – și propuse chiar și soluții iscusite.
  • În a zecea probă, izbândi să mâne toate procesele și colaborarea echipei BTL cu celelalte departamente și companii din grup.

La sfârșit, văzând cât e de vrednic Managerul, înțeleapta caracatiță îi grăi:

„Mai durează câteva săptămâni procesul nostru de interviuri, dar deocamdată arăți ceva potențial. Aplică la acest anunț și păstrăm legătura.”


Ilustratie Sorin Sorasan

Aplica la acest job

Branded


Related