Social Media Content Specialist @ HOSPICE Casa Speranței

Anunt valabil pana la data de 2022-08-15
Companie: Hospice Casa Sperantei
Specializare: Social Media, Marketing, Digital, Content
Tip job: Full Time
Nivel: Middle

Căutăm un specialist social-media care să se alăture echipei HOSPICE Casa Speranței (Bucuresti). Sau, altfel spus, căutăm un storyteller care poate transmite, prin cuvintele potrivite, poveștile despre curaj, încercări, despre felul în care speranța ajunge să cântărească atât de mult în evoluția unui destin.

 

Ce căutăm?

Un specialist pe zona de content, care să gestioneze paginile de social media ale organizației (Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube). Un specialist care, creativ și cu multă empatie, să prezinte #poveștileHOSPICE. Iar la HOSPICE, poveștile se scriu (aproape) singure dacă ai răbdarea de a asculta, de a pune întrebările-cheie, de a extrage punctele culminante.

Dacă tu ești viitorul coleg sau viitoarea colegă, vrem să știi încă de la început că scriitura ta va aduce reach, engagement, dar mai ales poate (de fapt, trebuie) să aducă schimbare în bine. Să îi motiveze pe cei care pot ajuta, să o facă fără să stea prea mult pe gânduri. Împreună cu echipa de fundraising, vom implementa campanii și evenimente de strângere de fonduri, unele clasice, altele creative. Pentru acestea, vei păstra legătura cu partenerii și influencerii care susțin HOSPICE și care susțin cauza îngrijirii paliative.

Ai un statut privilegiat: ești norocosul care află prima și prima dată cum arată iubirea în viziunea Teodorei, ce crede Mery despre oamenii care mănâncă prea puține dulciuri. Și, pentru că tot a venit vorba despre dulciuri, poveștile Eroinelor o să le afli doar după ce guști din cozonacul sau tarta cu mere pregătite de ele.

Fiecare discuție și fiecare poveste în parte o să te ajute să privești viața cu alți ochi, pentru că Eroinele și copiii noștri, prin lupta pe care o duc, prin încercările și schimbările la care au fost supuși, reușesc să aibă un efect puternic motivațional.

Dacă crezi că job-ul acesta este pentru tine, trimite-ne un mail, ne-ar plăcea să stăm de vorbă.

 

Să ştie:

  • Să gestioneze paginile social media ale organizaţiei.
  • Să construiască şi să execute strategia de social media a organizaţiei bazată pe obiectivele de comunicare ale organizaţiei;
  • Să elaboreze calendarul de postări şi să se asigure că toate iniţiativele organizaţiei au o prezenţă consistentă în social media.
  • Să optimizeze paginile organizaţiei pentru a mări vizibilitatea conţinutului social media.
  • Să modereze content user-generated în concordanţă cu politicile organizaţiei.
  • Să urmărească şi să analizeze rapoartele de analytics astfel încât să poată dobândi informaţii relevante legate de traffic, demografice şi eficienţă pentru a îmbunătăţi rata de conversii.
  • Să colaboreze cu celelalte departamente astfel încât să fie întotdeauna la curent cu noutăţile şi cu nevoile organizaţiei.
  • Să dezvolte campanii online pentru suportul echipei de Fundraising.
  • Să dezvolte şi să menţină relaţia cu influencerii din mediul online.
  • Si cel mai important… Content, content, content. Ne dorim un artist al cuvintelor care sa reuşească să transmită emoţiile HOSPICE către publicul larg. Dezvoltarea unui blog de HOSpoveşti.

 

Cerinte generale:

  • Cum spune şi anunţul, căutăm pe cineva care să aibă cuvintele la el şi să ştie să spună povești
  • Studii superioare în oricare dintre domeniile: Marketing, Comunicare, Jurnalism
  • 3+ ani experienţă în marketing digital sau social media
  • Noţiuni avansate de lucru cu platformele de social media (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, etc.)
  • Inţelegerea statisticilor social media şi abilitatea de a interpreta rezultatele analitice pentru a opera schimbări eficiente care să ducă la creşterea eficienţei campaniilor social media.
  • Limba engleză la nivel avansat
  • Ne dorim pe cineva optimist, pasionat de poveşti şi comunicare online, capabil de multi-tasking si care să nu se lase intimidat de deadline-uri presante.
  • Cunoştinţe în Photoshop, Final Cut Pro, Premiere Pro, sau alt soft de editare constituie un mare plus.

 

Beneficii:

  • 24 zile de concediu de odihnă, anual;
  • 1 zi liberă aferentă zilei de naștere și 1 zi liberă de Ziua Mondială a Sănătății;
  • Tichete de masă în valoare de 20 lei/zi;
  • Abonament Bookster, la cerere;
  • Formare profesionala constanta in domeniul paliatiei.
Aplica la acest job

Branded


Related