Consilier Servicii Clienți @ ANSWEAR.ro

Anunt valabil pana la data de 2022-10-10
Companie: Answear
Specializare: PR, Marketing, Customer Experience
Tip job: Full Time
Nivel: Middle, Entry Level

Misiunea noastră este să fim compania cea mai orientată către client, în mod constant ridicând ștacheta.
Pentru a atinge acest obiectiv, suntem în căutarea unor colegi care pot comunica clar și eficient, orientați spre detalii, disciplinați, ce pot livra servicii de asistență virtuală de excepție clienților noștri.

Ca și Consilier Servicii Clienți în cadrul ANSWEAR, vei face parte dintr-o comunitate total concentrată pe a face viața clienților noștri mai ușoară, iar tu vei fi un colaborator esențial al companiei noastre.

Așadar, ce vei face ca și Consilier Servicii Clienți Virtual?

Vei lucra virtual, și vei face parte din echipa noastră de Relații Clienți, iar rolul tău va fi acela de a gestiona solicitările clienților și de a-i ajuta să rezolve orice situații problematice întâmpină.
Vei comunica cu clienții prin telefon, e-mail sau chat utlizând soft-urile noastre specializate.
Vei utiliza aceste instrumente pentru a-i ajuta pe clienți cu orice solicitare au, îți vei asuma fiecare interacțiune și o vei folosi ca oportunitate de a le apăra interesul și a îi face să zâmbească.
Ne mândrim cu calitatea serviciilor oferite clienților și suntem în căutare de colegi care să susțină aceste standarde.

 

Ce aptitudini îți sunt necesare?

ANSWEAR caută colegi care au abilități excelente de ascultare, comunică eficient, sunt inovativi și au o atitudine pozitivă orientată spre soluții.
Experința în servicii clienți nu este obligatorie, iar noi vom asigura training complet încât să îți oferim tot suportul necesar în călătoria ta cu noi.

 

Candidatul ideal are următoarele aptitudini și caracteristici:

  • Este orientat spre detalii și are dorința de aduce contribuții activității de servicii clienți din cadrul ANSWEAR;
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba Română;
  • Experiență în utilizarea Internetului și a aplicațiilor de mesagerie;
  • Competență în utilizarea sistemului de operare Windows și a Microsoft Outlook;
  • Experiență avansată în utilizarea platformelor de cumpărături online;
  • Abilitatea de a rezolva conflicte și de a stabili așteptări adecvate cu clienții, demonstrând respect, răbdare și își asumă responsabilitatea de a rezolva situația;
  • Abilitatea de a lua cea mai bună, rapidă și eficientă decizie pentru client;
  • Dorința de a învăța și a se perfecționa prin învățarea de noi tehnici și specializări în ritmul dezvoltării companiei noastre.

 

Ce vei primi în schimbul activității tale? Unele dintre multiplele noastre beneficii sunt:

  • Salariu competitiv
  • Tichete de masă după primele 3 luni
  • Asigurare medicală privată după primele 3 luni
  • Discount pentru cumpărături pe site-ul ANSWEAR.ro

 

Competențe informatice:

  • Siguranță în ceea ce privește utilizarea internetului, utilizând mai multe browsere și tab-uri și instrumente de mesagerie instant
  • Experiență în sistemele de operare Windows și Microsoft Outlook.

 

Calificări de bază:

  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba Română
  • Spațiu de lucru dedicat acasă (fără zgomot de fond, întreruperi și distragere a atenției)
  • Experiență în gestionara interogărilor clienților, fie prin telefon, e-mail sau chat
  • Familiaritate puternică cu cumpărăturile online
  • Trebuie să fie o persoană care învață rapid

 

Ce urmează?

Dacă te potrivești cu acest rol, așa cum a fost prezentat anterior, te invităm să ne trimiți CV-ul tău.
Echipa noastră va verifica meticulos toate CV-urile pentru acest job, iar dacă CV-ul tau este de succes, te vom contacta pentru a-ți prezenta următorii pași.

Aplica la acest job

Branded


Related