Anunt valabil pana la data de 2023-03-15
Companie: Universum Events
Specializare: Sales, Marketing, BTL
Tip job: Full Time
Nivel: Entry Level
Cine suntem?
Suntem echipa Concept Tech Events, una dintre diviziile UNIVERSUM, care organizează cele mai ample evenimente de business din Europa Centrală și de Est:
Bucharest Tech Week » evenimentul care plasează Bucureștiul pe harta tehnologiei internaționale, reunește anual mai bine de 25.000 de pasionați de tehnologie.
GoTech World » este cea mai amplă expo-conferință B2B din Europa Centrală și Est și anual, timp de două zile, devine cel mai important HUB tehnologic din regiune.
Virtualized » este primul concept de expo-conferințe online din România care, de două ori pe an, devine portalul digital de învățare al vizitatorilor & companiilor.
Ce așteptări avem de la viitorul coleg?
La baza oricărui eveniment pe care îl organizăm, vei regăsi dedicarea, energia și deschiderea către inovație. De aceea, ne dorim să colaborăm cu o persoană open-minded, cu multă energie, curioasă, organizată & dornică să se dezvolte și să interacționeze cu oamenii.
Despre job:
Suntem în căutarea unui nou coleg pentru jobul de Sales Consultant cu principala responsabilitate în vânzarea de pachete de acces la evenimentele pe care le organizam.
Job-ul este de full-time, tip hibrid, iar in apropierea evenimentelor, pentru o mai buna coordonare a echipelor, se lucreaza doar de la birou.
Care vor fi responsabilitățile tale?
- Contactezi clienții din baza de date telefonic, prin email sau LinkedIn, identifici nevoile lor și creezi oferte de bilete de acces la evenimentele pe care le organizăm;
- Vei interacționa cu clienți din diverse domenii: HR, Marketing, Sales, IT;
- Le vei oferi informații și suport clienților într-un mod corect și profesionist;
- Vei lucra în Outlook, Microsoft Teams, Google Drive, CRM & în Microsoft Office;
- Alături de echipă, vei fi implicat activ în rezolvarea task-urilor specifice organizării unui eveniment;
- Colaborezi strans cu celelalte departamente: Partnerships Sales, Agenda si Financiar.
Cum știi că te potrivești în echipa noastră?
- Ești dinamic, proactiv și auto-motivat;
- Ești pasionat de vânzări și ești orientat spre atingerea obiectivelor;
- Domeniul vânzărilor ți se pare provocator și interesant;
- Ai înclinație naturală spre negociere;
- Ai o atitudine proactivă de găsire a soluțiilor în situații de toate felurile;
- Esti un bun comunicator, cu capacitatea de a relaționa bine cu cei din jur;
- Vorbești engleză la nivel cel puțin mediu;
- Ești foarte organizat;
- Ai un apetit pentru învățare și dezvoltare continuă;
- Stăpânești foarte bine suita Office.
Este un plus dacă:
- Ai o experiență anterioară pe o poziție de Sales;
- Ai experiență în ONG-uri sau organizații studențești.
Așteptări și mod de lucru:
- Responsabilitate – pe zona mea mă asigur că lucrurile se întâmplă și caut în permanență soluții noi; țin cont că eu sunt responsabil ca lucrurile să se întâmple, nu altcineva;
- De încredere – cei din echipa se pot baza pe mine în fiecare moment;
- Proactiv – acționez independent și nu aștept să mi se spună ce să fac; explorez să ajut și dincolo de zona mea strictă de responsabilitate;
- Eficient – sunt atent mereu la o gestionare eficientă din punct de vedere financiar, de spațiu și de timp a resurselor pe care le administrez;
- Orientare permanentă către nevoile clientului, atât față de colegi (clientul intern) cât și față de clientul extern.
Ce oferim noi:
- Un mediu de lucru motivant;
- Oportunitate de dezvoltare continuă;
- Traininguri de specialitate.
Dacă pare că despre tine este vorba în această descriere, te așteptăm să ne cunoaștem.
Aplica la acest job