Nu pentru clienti, ci pentru "superclienti"

"Ah, nu, nu din nou calendare! Avem la calendare incat am putea impaduri un hectar!" sau poate "Cata imaginatie!" isi spun clientii cand deschid cadoul de Craciun. Si asta doar pentru ca atunci cand secretara a intrebat "V-ati hotarat ce cadouri trimitem partenerilor?", raspunsul a fost prompt "Calendare sau ceva de genul asta". Si pe buna dreptate: astfel de cadouri te scapa de o multime de griji, pe care le preia furnizorul. Insa nu trebuie uitat un element important: fiecare client e diferit. Si inca un element, la fel de important: de cate calendare poti avea nevoie intr-un an?

Sa alegi un cadou pentru un client e o provocare si mai mare decat, de exemplu cumparatul de cadouri pentru o intreaga familie. Gestul de sfarsit de an e parte din cartea de vizita a unei companii, iar atentia cu care iti tratezi fiecare client poate insemna un contract in plus, o negociere in minus sau un bilant pozitiv la finalul urmatorului an.

Dar cum sa faci sa impaci toti clientii, cand timpul ramas e putin, iar finalul de an inseamna bilanturi contabile, bugete, concedii, prime si petreceri, decizii de ultim moment? Nimic mai simplu: accepti ca fiecare client e unic si ii oferi in dar ceva unic. Cardul cadou de la Supercard.

Doar stii, de exemplu, ca acel client e innebunit dupa schi, asa ca, de ce sa nu-i dai un card cu care sa poata sa-si cumpere niste ochelari, ca tot ti-a povestit ca pleaca in vacanta? Sau poate ca celalalt client - stii care, cel care are cele mai tari cravate, ar fi incantat sa foloseasca Supercard pentru o noua si foarte frumoasa cravata. 

Iar cel mai nou client ar firmei, cu care ai batut palma pentru un contract bunicel, ti-a spus, printre acte semnate si intalniri de strategie, ca a facut cursuri de design interior, pentru ca e pasionata. Si atunci, de ce sa nu-I oferi ragaz pentru o plimbare intr-un magazin de decoratiuni?

Unde mai pui ca poti impinge eleganta la limite extreme. Pentru ecologistii declarati, ai carduri eco. Pentru conservatori, echipa Supercard iti face niste carduri embosate de o sa-ti inverzesti competitorii de ciuda ca nu s-au gandit si ei la supersolutia asta. Pentru clientele cochete ai, cum altfel, carduri de blana, de blug sau parfumate. Ori, de ce nu, pentru ca tot e Craciunul in preajma, carduri transparente cu fulgi incorporati. Ti-l personalizeaza tot cei de la Supercard, cu numele firmei tale si ce alte detalii mai vrei, precum si cu valoarea pe care vrei sa o aduci in dar celor cu care ai lucrat tot anul. 

Iar daca toate astea nu te-au convins, gandeste-te asa: tu chiar mai ai nevoie de inca un calendar?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related