O campanie neconventionala eficienta in opinia lui Ghica Popa si Mihai Botarel

Campania "The Dinosaur Exhibition", realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa" a plecat de la un gand simplu, transpus intr-un mediu surprinzator. Ar fi fost un banal sa facem niste printuri cu paleontologi, fie ei si copii, care dezgroapa oase de dinosaur. Oricum, cu siguranta nu ar fi prins vreun Cannes.

Dar, pentru ca se cerea un eveniment care sa faca valva si sa aduca vizitatori, si pentru ca vroiam sa atragem si copii din clasele mai mici, ne-am gandit ca ar fi interesant pentru ei sa refaca o bucatica din munca reala a unui paleontolog, munca aflata la baza acestei expozitii.

Cred ca participarea la acest "quest" i-a facut pe copii sa se simta mai indreptatiti sa vina la expozitie, fiind deja cunoscatori.

Proiectul a fost unul special, toti cei care au participat la campanie au facut-o din placere. Doamna Aurora Stanescu a facilitatat legatura cu inspectoratele de la scolile din Bucuresti si din tara, apoi Voichita Horea, fosta colega de facultate cu Ghica, a modelat oasele si tot asa. Pana la urma, singura investitie a fost materialul din care au fost facute oasele.

Daca ne gandim la faptul ca numarul vizitatorilor a crescut cu 200 %, la faptul ca am avut ceva acoperire in presa si la faptul ca am facut niste copii fericiti, putem spune ca a fost o campanie eficienta. 

publicat in Suplimentul ADfel

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related