PREMIILE AD'OR 2004

Dupa evaluarea unui numar de 368 de lucrari ale celor mai importante 30 de agentii, juriul Ad'Or a hotarat.

Agentia anului - Leo Burnett

Campania anului - Leo Burnett, brand Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea "Nu se uita usor"
Campania consta in clipuri TV: Graffiti si Terasa, 4 printuri publicitare: Cainele, Papusi, Muraturi si Oase si 2 spoturi radio: Gasteropodul si Pachidermul.

Cel mai bun spot TV - Leo Burnett, brand Academia Catavencu, lucrarea Smart Readers

Cel mai bun Ad de Presa - Leo Burnett, brand Muzeul National De Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Cainele

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related