McCann, Mega Image si Salvati Copiii Romania il ajuta pe Mos Nicolae sa ajunga la copiii defavorizati

McCann, Mega Image si Salvati Copiii Romania il ajuta pe Mos Nicolae sa ajunga la copiii defavorizati

McCann Erickson Bucuresti, Mega Image si Organizatia Salvati Copiii Romania lanseaza proiectul "Umple Ghetutele la care nu ajunge Mos Nicolae", o campanie sociala menita sa le aduca cadouri de Sfantul Nicolae copiilor din familii defavorizate. Incepand cu data de 30 noiembrie si pana pe data de 5 decembrie, clientii Mega Image au ocazia de a umple cu dulciuri ghetutele a peste 300 de copii provenind din familii defavorizate, cu care Organizatia Salvati Copiii Romania lucreaza, arata un comunicat emis de McCann.

Ghetutele copiilor se afla la intrarea in magazinele Mega Image si pot fi umplute cu dulciuri, fructe si alte cadouri de la clientii Mega Image. Fiecare pereche de ghete are o eticheta pe care este scris numele copilului si varsta acestuia, iar pe data de 5 decembrie, Salvati Copiii Romania va strange toate ghetele si dulciurile si le va imparti copiilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related