Am introdus abonamente platite. Pentru a exista in continuare

Am introdus abonamente platite. Pentru a exista in continuare

Nu sunt jurnalist, nu am nici exercitiul scrisului, insa ma simt nevoit si indreptatit sa scriu aceasta explicatie.
Nevoit, pentru a justifica publicului aceasta decizie cu care nici chiar unii dintre colegii mei din editorial nu au fost fericiti. Indreptatit, pentru ca ma leaga de IQads peste 10 ani, perioada in care am ajutat la startul si cresterea acestui proiect.

Cum contextul pietei s-a schimbat, de cativa ani publicitatea online nu mai e o sursa suficienta de venit. Pentru noi nu a fost niciodata: nici suficienta, nici singura (am organizat evenimente, am dezvoltat servicii). Avea insa o pondere semnificativ mai mare.

Acum vreo 4, poate 5 ani, cand formatele de publicitate online cerute de piata au devenit agresive, am luat decizia de a nu le accepta. Pe scurt - nimic nu zboara pe ecran, avem doar bannere cuminti. Am considerat ca e important sa avem un continut usor de accesat.
De un an si ceva pregatim accesibilitatea site-urilor din device-uri mobile si etapa de monetizare a continutului.
Credem ca a venit timpul. Necesitatea, cu siguranta.

In ultimele luni, am testat mai multe variante de abonamente platite si de setare a unui paywall.
Credem ca am gasit varianta potrivita asa ca azi le anuntam oficial.

Vom avea grija sa nu blocam accesul la materialele publicate. Concret, toate materiale publicate pe IQads si SMARK vor putea fi accesate integral fara abonament platit timp de 48 de ore de la publicarea lor, apoi trec sub paywall. Tocmai pentru a ne putea permite continutul la zi, creat de redactie.

Abonamentele sunt de 1, 3 si 12 luni, iar plata lor se poate face cu card si sms.

E firesc ca cei care desfasoara o activitate sa poata avea pretentia de a o monetiza, cum la fel de acord suntem ca acest lucru se va intampla doar daca produsul/serviciul este util.
Incercam sa ne reinventam modelul de existenta pentru a continua sa facem lucrurile mai bine.
De data aceasta, publicul si nu piata de publicitate ne va valida sau nu.

Si pentru ca IQads si SMARK sunt din aceeasi familie, abonamentele ofera acces in ambele platforme.
Daca meritam, va invitam sa ne sustineti fara “click aici”. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related