Cui nu-i place un happy end in viata reala?

Cui nu-i place un happy end in viata reala?

Leo Burnett a gandit pentru BRD Groupe Societe Generale o campanie de comunicare interna cu scopul de a populariza donatiile sustinute vs. donatiile singulare catre cazurile nevoiase. Programul "Change a Story" a fost astfel lansat pe intranetul companiei, angajatii putand contribui in timp real la transformarea unei povesti triste, traita in realitate de familii defavorizate, intr-una cu happy end.

Rezultatele? Au fost stransi peste 200.000 de Euro, iar angajatii au continuat sa doneze chiar si dupa finalizarea campaniei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related