Cum se recicleaza publicitatea. Si unele destine

Cum se recicleaza publicitatea. Si unele destine

Cei de la Ateliere Fara Frontiere s-au hotarat sa recicleze publicitatea. Si destinele.

Sub umbrela remesh, ei recicleaza tone de materiale publicitare si le transforma in produse de moda etica, cu ajutorul angajatilor in insertie. 

"Noua ne place sa spunem ca 'reciclam destine'. Misiunea nostra principala este de a (re)integra pe piata muncii persoane care cumuleaza un numar de dificulati care le impiedica sa isi gaseasca un loc de munca stabil", spune Marta Tanase (Coordonatorul de dezvoltare a atelierului remesh).

La inceputul lunii mai au lansat si un concurs de design pentru o geanta de bicicleta, realizat, bineinteles, din bannere publicitare. Schitele pot fi trimise pana pe 21 iunie, iar cea mai inspirata propunere va prinde contur in atelierul remesh, alaturi de numele castigatorului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related