Cristiana Bobarnac (Creionetica): Uneori, frumusetea proiectului, oamenii care beneficiaza de el si ce poate genera in societate conteaza mai mult decat conceptul inovator sau bugetul de care dispune

Cristiana Bobarnac (Creionetica): Uneori, frumusetea proiectului, oamenii care beneficiaza de el si ce poate genera in societate conteaza mai mult decat conceptul inovator sau bugetul de care dispune

Cand unii marcommisti inceteaza sa mai lucreze cu oameni, ci prefera "ambalajul" de cauza sociala ca moneda in comunicare, ceva se zguduie profund in sanul unei agentii non-publicitare romanesti. Si ambitia ei tot creste. 

Agentia asta inoata impotriva curentului 'mesaje pozitive la cererea publicului' de mai bine de doi ani si o cheama Creionetica. A fost infiintata de sase oameni preocupati mai putin de glorie si mai mult de efecte, fiind un soi de butic de advertising si PR adresat exclusiv ONG-urilor.

De ce e nevoie de asa ceva? Ne explica Cristiana Bobarnac, actual Bucureci (Manager & Art Director):

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related