[Bilant 2015] Cristian Pantazi (Kaleidoscope Proximity): In fuga dupa trenduri, noutati, formate am uitat de niste fundamentale ale comunicarii

[Bilant 2015] Cristian Pantazi (Kaleidoscope Proximity): In fuga dupa trenduri, noutati, formate am uitat de niste fundamentale ale comunicarii

Strategia ar fi prima entitate publicitara uitata in 2015, spune Cristian Pantazi (Managing Director Kaleidoscope Proximity). Apoi, cuvantul content a devenit substitut pentru tot: idee, strategie, amplificare.

Cristian are si o comparatie pentru acest fenomen: „Este ca aspirina Bayer de pe vremuri, nu conta ce aveai, luai o aspirina inainte de somn si dimineata erai “giorno””.

 

Nu se poate doar unul. Exista mai multe:

video
hashtag
content
oameni frumosi (peste tot am citit aceste doua cuvinte… aproape ca simteam ca lucram la fashion tv)

 

Succint:
Mobile
Video

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related