[Statusul unui tanar creativ] Elena-Greta: Creativitatea a inceput sa se refere tot mai mult la "retete de succes" si tot mai putin la curaj

[Statusul unui tanar creativ] Elena-Greta: Creativitatea a inceput sa se refere tot mai mult la "retete de succes" si tot mai putin la curaj

Ce nevoie mai ai de curaj cand iti vine creierul cu o mana de pattern-uri in care sa te inscrii?  Ei, dar ai nevoie, tocmai. Pentru ca trebuie sa vrei si, apoi, sa reusesti sa te expui. Caci e greu sa fii super misto in publicitate daca stai la caldurica si imprumuti de pe la altii. Elena-Greta Apostol (Art Director, Wunderman) ne vorbeste in cele ce urmeaza despre cum priveste ciocnirea dintre cerintele externe si busola interna a fiecarui creativ; din cand in cand, provoaca o maturizare profesionala binevenita. 

 

E super misto sa lucrezi in publicitate, asta e si motivul pentru care majoritatea se viseaza creativi. Dar sunt foarte multi care renunta la scurta vreme dupa ce incearca: pentru ca e greu sa fii super misto in publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related