Minio Studio si Jacobs au adus la Summer Well primul photoball din Romania si selfie 360˚

Minio Studio si Jacobs au adus la Summer Well primul photoball din Romania si selfie 360˚

Participantii la cea de-a sasea editie a festivalului care are loc anual pe Domeniul Stirbey de la Buftea au fost filmati, in premiera pentru Romania, de camere amplasate pe o minge supradimensionata.

Activarea a apartinut brandului Jacobs si a fost implementata de agentia Minio Studio, ca parte a platformei de comunicare “Vara ai mai mult timp alaturi de prieteni”. Totodata, activarile au fost in linie cu pozitionarea celui mai iubit brand de cafea din Romania, aratand inca o data ca Alintaroma are puterea de a aduce oamenii mai aproape.

PREMIERA IN ROMANIA

Brandul Jacobs a fost unul dintre cele mai vizibile de la Festivalul Summer Well, care s-a desfasurat in 13 si 14 august. Principala atractie pe care a oferit-o publicului a fost mingea supradimensionata care i-a filmat pe cei prezenti in fata scenei de la Buftea in timpul concertelor, dar si pe cei care s-au distrat in alte locuri din cadrul festivalului, reprezentand astfel o premiera in Romania.

Mii de maini au tinut in aer mingea Jacobs. Aceasta a avut integrate doua camere de filmat si a adus pe Domeniul Stirbey atmosfera de la marile festivaluri ale lumii.

PAHARE PERSONALIZATE PENTRU FIECARE FAN AL CAFELEI

Activarea permanenta a avut loc la cele doua standuri Jacobs. La primul dintre ele vizitatorii au putut face selfie 360˚, pe care le-au primit apoi sub forma unui pahar de cafea. Experienta a fost una aparte, sute de oameni au asteptat sa isi realizeze paharul cu fotografia lor 360.  

Dupa experienta fotografica a urmat cea gustativa la cel de-al doilea stand Jacobs, acolo unde doi barista au pregatit diverse sortimente de Jacobs pentru preferintele fiecaruia. Peste 5000 de oameni s-au delectat cu cafeaua Jacobs in cele doua zile ale festivalului, timp in care barista Jacobs au facut cafele la foc automat.

REZULTATE

In cele 2 zile de festival, au fost create 1200 de pahare cu fotografii 360, au fost oferite peste 2.000 de cafele. Mai mult de 3.000 de persoane au interactionat cu Jacobs in zona sa de activare. Mai mult decat atat, Jacobs a adus multa veselie si buna-dispozitie. 

MINIO si JACOBS

Minio si Jacobs si-au inceput colaborarea anul acesta, cand agentia a castigat pitchul pentru campania integrata Hot&Cool.

„Ne-am dorit ca prezenta Jacobs la Summer Well sa stea sub semnul inovatiei si al momentelor de bucurie alaturi de cei dragi. Ne-am propus sa aducem oamenii impreuna in jurul unei cafele si sa le surprindem bucuria si entuziasmul autentic.

Aceasta abordare, orientata catre om (human-centric) defineste atat brandul Jacobs care are puterea de a aduce oamenii impreuna prin Alintaroma, cat si viziunea Minio. Poate de aceea si colaborarea intre noi a fost atat de buna,  brandul a fost integrat organic in experienta festivalului iar rezultatele ne-au depasit asteptarile.” Vlad Ifrim (Brand Specialist, R&G)

 

Au lucrat la acest proiect:

Echipa Minio Studio

Ioana Mucenic, CEO
Paul Cotor – Head of Creatives
Andreea Bunga – Senior Account
Ana Achimescu – Head of Accounts
Marius Cioroaba – Senior Copywriter
Florin Dobre – Video Designer
Roxana Crihana – Trainee
Raluca Chivu - Trainee

Echipa Jacobs

Vlad Ifrim, Brand Specialist R&G
Andreea Budau, Category Manager
Ana Stan, Media Specialist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Minio Studio

Gandim strategic si executam creativ. Asta facem noi la Minio Studio. Suntem o agentie lansata in 2016 si care, dupa doar 3 ani, a ajuns sa ocupe locul 28 in Forbes Ad Agencies List. Oferim mai mult decat campanii... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related