[Pro bono in agentii] Serban Alexandrescu: Nu-mi place deloc "gratuitatea" si ce face ea dintr-o relatie

[Pro bono in agentii] Serban Alexandrescu: Nu-mi place deloc "gratuitatea" si ce face ea dintr-o relatie

Serban Alexandrescu, seful Headvertising, nu este fan pro bono. Mai jos puteti gasi cateva milioane de motive. Exageram, sunt doar cateva sute. In ciuda lor, se implica, totusi, in astfel de proiecte. 

Exista cateva conditii in functie de care isi alege cauzele:

1. Sa aiba legatura cu natura, pentru ca ea nu vorbeste si nu se poate ajuta singura;
2.  Sa nu fie urgente;
3. Sa stie sa ceara ajutor;
4. Coeficientul de inima rupta.

 

Nu mai tin minte. Parca a fost o identitate pentru o gradinita. Sau poate coperta si catalogul celui de-al doilea (sau al treilea?) AdPrint. Sa ma pici cu ceara si nu mai tin minte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related