[Pe felia BTL] Andreia Dinu si Cristian Paraschiv (Fieldstar): In-store & HoReCa raman o componenta importanta de business, generand undeva la 70% din contextele nevoii unei activari de brand

[Pe felia BTL] Andreia Dinu si Cristian Paraschiv (Fieldstar): In-store & HoReCa raman o componenta importanta de business, generand undeva la 70% din contextele nevoii unei activari de brand

Andreia Dinu (Client Service Manager, Fieldstar) si Cristian Paraschiv (Consumer Experience Manager, Fieldstar) spun ca BTL-ul se intelege tot mai bine cu digitalul - de fapt, se inteleg asa de bine ca, de cele mai multe ori, devin de nedespartit. Aici intervine si provocarea pentru agentii: sa muleze realitatea de brand pe aceasta formula in care BTL-ul produce o experienta de brand pe care digitalul sa-si doreasca s-o consemneze.

Ei vorbesc si despre o tendinta de liricizare a obiectivelor de BTL, care isi mentin componenta cantitativa, dar trec, ceva mai timid, si in registru calitativ. In ce fel, aflam in randurile de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Fieldstar

Agenție independentă de BTL, FIELDSTAR conectează brandurile cu oamenii și oferă experiențe inedite pentru consumatori. De 21 de ani încoace, credem în puterea colaborării și a ideilor îndrăznețe,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related