Poziție oficială AFI Ploiești. AFI Ploiești atrage atenția asupra unor nereguli care afectează industria de advertising din Prahova

Poziție oficială AFI Ploiești. AFI Ploiești atrage atenția asupra unor nereguli care afectează industria de advertising din Prahova

AFI Ploiești atrage atenția asupra unor nereguli care afectează industria de advertising din Prahova. În cursul zilei de ieri mesajul unei campanii vechi de peste trei ani a reapărut fără acordul centrului comercial, readucând în fața publicului ploieștean o direcție de comunicare ce nu mai reprezintă poziția AFI de foarte mult timp.

De peste trei ani, AFI Ploiești a devenit un membru important al comunității, s-a implicat în cauze sociale locale, a respectat zi de zi clienții, chiriașii și concurența. Considerăm că această acțiune nu poate fi decât rea voință și o presiune, având în vedere faptul că în ultima perioadă departamentul de marketing a căutat să colaboreze mai apropiat cu media locală, restrângând aria de panotaj.

De ceva vreme ploieștenii au putut observa o direcție clară de comunicare, orientată spre clienți, spre comunitate. Suntem convinși că astfel de presiuni nu vor fi luate în seamă de către clienții noștri, care de peste trei ani au putut vedea eforturile și viziunea pe care noua conducere a centrului comercial o are.

"Acest semnal de alarmă ne motivează să ne implicăm activ și să milităm pentru ca industria de advertising din zonele în care operăm să respecte toate obligațiile contractuale, să joace corect și să înțeleagă că pentru orice brand succesul comunicării consta în mixul de marketing", a declarat Iulia Borșan (Corporate Marketing Director, AFI Europe).

 

AFI Ploiești va acționa în instanță furnizorul de outdoor care a creat această situație neplăcută și îl somează public să neutralizeze corespunzător acest panou. Aceste acțiuni reprezintă un semnal clar că ne dorim ca lucrurile să meargă spre o normalitate comun acceptată.

Ultimele campanii: #oamenicanoi, „Esti un copil toată viața. Pentru părinți.”, precum și acțiunile de responsabilitate socială: „Să facem din Paște fericit mai mult decât o urare” (adresată Centrului Social de Urgență pentru Oameni fără Adăpost din Ploiești) și susținerea acțiunilor cora pentru Maternitatea din Ploiești, vrem să rămână în inimile ploieștenilor și să ne susțină în demersul nostru: #mândruAFIploieștean.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related