Prospetimea la Premiile FIBRA #2 va fi intregita cu sprijinul AQUA Carpatica

Prospetimea la Premiile FIBRA #2 va fi intregita cu sprijinul AQUA Carpatica

Trebuie sa fie "fresh". Publicitatea. Si oamenii din ea. Dar nu uitam o parte cruciala din ecuatia marcomului? Poate ca "fresh" nu e cel mai frecvent calificativ auzit in discutiile despre clienti. Clientul "fresh", de obicei, e acela care isi intelege businessul, consumatorii, piata si nevoile de comunicare. Daca scartaie pe vreo parte dintre componentele astea, clientul nu mai e fresh si nici marketingul brandului nu va fi. Acum, sa nu intelegeti ca tabaram pe clienti; oricui ii e greu sa sa mentina proaspat, chiar daca nu inoata intr-o mare de Exceluri, ci isi petrece timpul in coloratul departament de creatie.

Avem, in schimb, nevoie sa ne amintim cu totii de substraturile din spatele etichetelor. "Fresh" a devenit un termen abuzat, un standard al tuturor briefurilor, dar fara ca el sa aiba vreo vina. Ce implica acest "proaspat" nu e nimic altceva decat deschiderea de a incerca, disponibilitatea de a asculta si prezenta de spirit in a-ti asuma, de pilda, teste ale puritatii apei aplicate la nivel national sau aplicatii care arata oamenilor compozitiile tuturor apelor de pe piata.

Asta a facut si AQUA Carpatica, care se va afla in continuare alaturi de Premiile FIBRA, a caror editie secunda are loc pe 16 si 17 noiembrie, cu sustinerea IAA, UAPR, ADC*RO si IAB Romania.

Dovada ca, la editia-pilot FIBRA, campania "Testul Puritatii", semnata de agentia brandului AQUA Carpatica, Cohn&Jansen JWT, a castigat distinctia Campania Anului 2016, pe langa un Grand FIBRA si alte doua premii Gold FIBRA.

"Publicitatea intr-o piata competitiva are o sarcina deosebit de grea, cea de a convinge. Mecanismele de persuasiune si convingere in zilele noastre tin in mare masura de intelegerea intima a modului de gandire al consumatorului nou, de prospetimea ideilor creative si de apropierea de o realitate cat mai actuala.

Altminteri mesajul de brand nu transpare, ramane blocat in meandrele comunicarii, este taxat de consumatorul vigilent si ajunge sa aduca un deserviciu brandului. Din aceasta perspectiva, eu observ o revigorare creativa a comunicarii, o efervescenta de idei bine implementate si sustinute in toate mediile", spune Valentina Vesler (Director de Comunicare & PR, Valvis Holding).

Revenind in postura de apa oficiala a festivalului, AQUA Carpatica va oferi cadrul de prospetime atat in cadrul premergator festivalului, la evaluarea si dezbaterile membrilor juriului international, proveniti din agentii indepedente, dar si la fata locului, unde avem in program Conferintele FIBRA, talkurile creative si Gala de premiere a festivalului.

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related