Atmosfera Premiilor FIBRA #2 va fi animata muzical de Blue Island Productions

Atmosfera Premiilor FIBRA #2 va fi animata muzical de Blue Island Productions

Ce ar fi publicitatea fara povesti audio-video? Au trait-o altii asa, dar de-acum nu ne mai putem intoarce. Ne place entertainmentul publicitar, ne plac scenariile bune si copy-urile destepte, cum ne plac si toti cei care le livreaza, fie ca stau la microfoane sau se joaca in fata camerelor de filmare. Dar chiar si daca nici scenariul, nici copy-ul nu surprind, mai exista o sansa: muzica. Generator de stari (si chiar povesti), muzica e eroul din umbra care poate salva un spot. Asta, cand i se da ocazia, caci uneori latura audio trece intr-un background mult prea indepartat.

Dar, la Premiile FIBRA #2, aducem muzica mai aproape de creatia din advertisingul romanesc cu sprijinul Blue Island Productions, unul dintre furnizorii cu cel mai mare portofoliu muzical si licente audio din Romania (peste 60.000 de titluri organizate in 30 de cataloage dedicate tuturor genurilor muzicale), a carui misiune este sa anime muzical nu doar reclame TV si radio, ci si filme sau productii TV.

Astfel, Blue Island Productions se alatura demersului de sustinere a industriei de comunicare si pune semnatura muzicala pe cele doua zile de festival. Inca nu stiti ce si cum? Pe 16 si 17 noiembrie, la Hotel Caro, ne intalnim pentru doua zile de debate-uri, o seara de creativitate si inca o seara de gala, in care vom afla care sunt cele mai creative campanii din ultimul an de publicitate autohtona.

"Colaboram cu brandurile, agentiile si casele de productie de top din Romania, carora incercam sa le furnizam muzica pe care o cere brieful. Misiunea noastra este sa livram muzica de buna calitate", spune Becky Wemyss (Creative Sales Manager).

Premiile FIBRA, sustinute de IAAUAPRADC*RO si IAB Romania, se intampla joi si vineri, pe 16 si 17 noiembrie la Hotel Caro (Bd. Barbu Vacarescu nr. 164 A).

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related