[Flori, fete, feminism] Raluca Mihalachioiu si Simona Dan: "In Romania, brandurile sunt in continuare prudente si construiesc campanii pro femei pe elementele pozitive, calde si noncombative ale subiectului"

[Flori, fete, feminism] Raluca Mihalachioiu si Simona Dan: "In Romania, brandurile sunt in continuare prudente si construiesc campanii pro femei pe elementele pozitive, calde si noncombative ale subiectului"

Inainte de toate, Raluca Mihalachioiu si Simona Dan, Managing Partners The Public Advisors, fac contextul domeniului in care lucreaza: Industria de comunicare si PR este una dominata de femei. 80% dintre primele 20 de agentii de PR din piata sunt conduse de management feminin. 

In ceea ce ma priveste, lucrez intr-o indusrie dominata de femei in care nu simt ca exista deservicii de vreun fel aduse doamnelor si domnisoarelor. 

Dincolo de aceasta zona, insa, ele cred ca Romania traieste inca in povestea „formelor fara fond” atunci cand vorbim de participare la conversatiile globale despre empowering women. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related