[In echipa lui George] Gabriela Nicolae: M-a surprins sa descopar colegi cu inclinatii artistice, pe care nu banuiam ca ii pot intalni intr-o banca

[In echipa lui George] Gabriela Nicolae: M-a surprins sa descopar colegi cu inclinatii artistice, pe care nu banuiam ca ii pot intalni intr-o banca

Transparenta este esentiala in 2019, in domeniul bancar, iar responsabilitatea ei ii revine si marketerului, crede Gabriela Nicolae, Brand Manager in echipa lui George. Primul banking inteligent din Romania cauta un marketer neconventional pentru echipa sa de marketing. Te poti inscrie printr-o propunere nemaiauzita, un demers de comunicare surprinzator, o activare creativa. Sustinere si inspiratie ofera si viitorii colegi, care isi povestesc experientele lor in marketing.

Azi, cateva sfaturi de la Gabriela:

Cand vine vorba de George, echipa trebuie sa dea frau liber ideilor pentru ca este o arie foarte mare de evenimente unde acesta poate fi prezent.

Este nevoie de idei de activari cool, inovative, in afara tiparelor, care sa tina pasul cu dezvoltarea tehnologiei si in masura sa creeze o experienta memorabila de brand.

 

Inceputul

Am intrat in echipa de marketing a BCR la 28 de ani, intr-un moment in care am acceptat provocarea de a-mi continua cariera intr-un domeniu nou de activitate. A fost o oportunitate de dezvoltare profesionala si o alegere de care ma bucur si astazi.

Am gasit oameni extraordinari, de la care am invatat si alaturi de care am lucrat la proiecte frumoase si ambitioase, de care sunt mandra. In mod deosebit m-a surprins, la momentul respectiv, sa descopar colegi cu inclinatii artistice, pe care nu banuiam ca ii pot intalni intr-o banca.

 

Provocari

Dupa criza financiara din 2008, institutiile financiare se confrunta cu o serie de provocari, incluzand reglementari mai stricte, un consumator mai exigent, competitori nou intrati pe piata, cu modele de business agile. Foarte importanta in acest moment consider ca este recastigarea increderii clientilor.

 

Atitudinea romanilor fata de banci

Pe fondul de criza amintit, increderea romanilor in banci ramane scazuta, desi cei mai multi apeleaza in continuare la serviciile bancilor. O fac insa mult mai circumspect decat inainte si, de aceea, transparenta este esentiala acum. In demersul de recastigare a increderii consumatorilor in banci, un rol important le revine marketirilor si anume, acela de a imbunatati perceptia consumatorilor asupra brandurilor.

 

George

George a aparut ca o solutie la nevoile consumatorilor: un banking simplu, rapid, digital. George, ca brand, s-a apropiat de stilul de viata al oamenilor. Astfel, il intalnim la festivaluri, expozitii de arta si tech. George este user friendly, jucaus si foarte modern, iar asta se reflecta si in parteneriatele incheiate si activarile la care George este prezent.

 

Sfaturi pentru participanti

Cand vine vorba de George, echipa trebuie sa dea frau liber ideilor pentru ca este o arie foarte mare de evenimente unde acesta poate fi prezent. Este nevoie de idei de activari cool, inovative, in afara tiparelor, care sa tina pasul cu dezvoltarea tehnologiei si in masura sa creeze o experienta memorabila de brand.

 

Capcanele neconventionalului

Cum marketingul neconventional are la baza psihologia umana, este esentiala o buna cunoastere a consumatorilor. Un insight solid va sta la baza unei idei care va crea o legatura emotionala puternica intre brand si consumatori, iar tocmai in asta consta succesul acestor campanii.

 

Asteptari

Ma astept sa fie o persoana prietenoasa, comunicativa, cu o atitudine pozitiva, pentru ca, daca atmosfera este buna, si ideile curg.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related