Show biz-ul si PR-ul, brandurile si vedetele. "Nu poti trata platformele de social media ale unei persoane publice ca pe un billboard"

Show biz-ul si PR-ul, brandurile si vedetele. "Nu poti trata platformele de social media ale unei persoane publice ca pe un billboard"

Si cu toate acestea, se intampla des. Același influencer care apare de câteva ori în calupul publicitar, în reclame diferite. Sau Facebook-ul si Instagramul unor artisti romani in care mesajele publicitare sunt mai frecvente decat mesajele despre proiectele lor profesionale. O persoana cunoscuta care face în același timp reclamă la bere, biscuiți, ciocolată și șampon. Exemplele sunt destul de frecvente. Vedeta e un termen flexibil in 2019 si poate insemna aproape orice. Iar platformele pentru astfel de parteneriate, dintre vedete și branduri, din ce în ce mai diverse.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related