[A New Now] Marius Indrei: Frunzele care rasar din logo-ul George simbolizeaza un nou inceput. O lume mai atenta cu natura, mai atenta cu noi insine

[A New Now] Marius Indrei: Frunzele care rasar din logo-ul George simbolizeaza un nou inceput. O lume mai atenta cu natura, mai atenta cu noi insine

Una din descoperirile colective ale acestei perioade a fost ca ar trebui sa fim mai atenti la planeta pe care traim. Oamenii de stiinta si activistii de mediu atrag atentia de zeci de an asupra resurselor limitate si incalzirii globale. Fortati sa stam in casa cateva luni, ne-am dat seama cu adevarat cat de important e "afara". Grija fata de natura a constituit si inspiratia lui Marius Indrei pentru designul mastii inscrise la "A New Now" Design Challenge by George.

Am citit tema concursului si am considerat-o destul de captivanta, deoarece isi propune o discutie despre problemele globale ale lumii in care traim, printr-un simplu design de obiect, povesteste Marius

O tema de dezbatere asupra a ceea ce traim azi, prin masti. Pentru ca ele sunt primele lucruri pe care le vedem la cei din jur, zilele acestea. Asa ca asteptam inscrierile voastre. Intre timp, tinem conversatia vie si povestim cu cei care s-au inscris deja despre noul prezent, responsabilitate sociala, design si adaptare prin creativitate. 

 

Bio pe scurt

Am 22 de ani si in prezent sunt student la Facultatea de Arhitectura si Urbanism din Cluj-Napoca. M-am nascut intr-un oras mic dar cu o istorie putin mai bogata, Ocna Mures. Cred ca desenul, si arta in general, m-au urmarit toata viata. Imi aduc aminte ca am inceput sa desenez personaje, din desenele animate pe care le urmaream, de la o varsta foarte frageda, iar mai apoi construiam diverse case si adaposturi din carton pentru numeroase jucarii gasite prin casa bunicilor.

Ulterior am decis sa urmez un profil real din cadrul Liceului Teoretic Petru-Maior, din orasul natal, chiar daca arta „m-a bantuit” si de-a lungul celor 4 ani care au urmat. La momentul respectiv ma gandeam ce drum am sa aleg dupa ce voi termina liceul. Intamplarea face ca intr-o discutie in familie, unul dintre membrii familiei a mentionat termenul de „arhitect”. A ramas cu mine aceasta profesie pana in momentul in care am fost nevoit sa iau o decizie cu privire la urmatoarea etapa din viata mea.

Pot spune ca, intr-un fel, am stiut de mic copil ce drum am sa urmez.

 

"A New Now" Design Challenge by George

Jumatate de decizie a fost luata in momentul in care am remarcat cuvintele „Design Challenge”. Am citit mai apoi tema concursului si am considerat-o destul de captivanta deoarece isi propune o discutie despre problemele globale ale lumii in care traim, printr-un simplu design de obiect.

Chiar daca este o competitie, nu cred ca ar putea exista o varianta corecta si finala, in ciuda concursurilor cu care sunt obisnuit. Fiecare vede lumea de astazi si de maine cu ochii si experientele proprii.

 

Procesul de creatie

Cum am mentionat anterior, sunt de parere ca designul mastii este o intreaga discutie despre problemele cu care se confrunta lumea de astazi.

Conceptul mastii a venit de la sine. Nu o vad ca si un simbol al anului 2020, ci mai degraba ca un manifest al lumii in care traim. Consider ca ar trebui sa ne indreptam atentia asupra Pamantului si sa incepem cu adevarat sa avem grija de acesta. Frunzele care rasar din logo-ul George simbolizeaza un nou inceput. O lume mai atenta cu natura, mai atenta cu noi insine.

Din simpla citire a temei de design am stiut ce directie voi urma.

 

Obstacole, dificultati

Suprinzator, de data aceasta nu am avut „momente de pauza”. De cele mai multe ori, cand lucrez la un proiect, ajung intr-un punct in care nu mai pot sa fiu creativ. Din ce cauza? Pot fi nenumarate motive, deci nu as putea pune degetul pe unul anume. Totusi cred ca, din cand in cand, sunt „sanatoase” aceste momente de criza creativa.

 

Ce le transmiti juratilor

Sper sa trezeasca o emotie, un sentiment, un gand in interiorul lor. Asta a fost conceptul de la bun inceput, iar in al doilea rand sper sa se bucure de aceasta. O apreciere sincera din partea unui om face mai mult decat orice trofeu, dupa parerea mea.

 

Ce ai vrea sa stie publicul

As vrea ca publicul sa remarce conceptul mastii si sa inceapa mai apoi sa fie putin mai atenti cu tot ce ii inconjoara.

 

Cand ai purtat prima data masca anul acesta

Posibil sa fi purtat prima data masca la jumatatea lunii Martie, daca tin bine minte. Nu stiu daca am o relatie anume cu aceasta, dar o consider un element prin care pot sa ma protejez pe mine si pe cei din jur. In general port masca de unica folosinta, iar in ultima vreme „ma lovesc” destul de des de aceasta.

 

Ce spune masca despre 2020

Nu o consider ca un simbol al anului cat un punct de plecare spre o lume mai buna. 

[Citeste Brieful pentru a crea Masca anului si inscrie-te in competitie aici]

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related