[Cupa Agentiilor la Gaming] Iulian Oprescu: De joacă m-am apucat de tânăr, de când plăteam câte 5 000 de lei pentru 30 de minute de Mortal Kombat sau NFS 2

[Cupa Agentiilor la Gaming] Iulian Oprescu: De joacă m-am apucat de tânăr, de când plăteam câte 5 000 de lei pentru 30 de minute de Mortal Kombat sau NFS 2

Hai să ne distrăm puțin. Aceasta e deviza cu care Iulian Oprescu, owner F1 Digital, intră în Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation, un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads. Nu uitați, înscrierile se pot face până pe 2 noiembrie, iar formularul de înscriere este chiar la finalul acestui articol.

Iulian nu s-a înscris singur la Cupă, ci alături de colegi, pentru că spiritul competitiv se ascute mai bine alături de echipă, iar distracția are gust mai bun. Sau, cum ar spune o maximă filosofică după care se conduce Iulian:

Singur s-ar putea să câștigi, dar doar împreună vă veți distra de 10 ori mai tare.

Vorbim cu Iulian în rândurile următoare despre primele jocuri video, evoluția lor până în prezent și cum se pregătește pentru Cupa Agențiilor la Gaming. 

 

Cum te-ai hotărât să te înscrii în Cupa Agențiilor la Gaming

Ca în orice democrație legitimă, eu am propus echipei participarea după ce am fost influențat de un Facebook Ad, iar ei au acceptat fără prea multe dezbateri. Lăsând la o parte componenta discutabilă a democrației, ne bucurăm de fiecare dată când avem oportunitatea de a concura în echipă (mai ales la FIFA), deci decizia a fost luată rapid.

Mi se pare o idee creativă foarte bună în contextul dat. Ne ajută să ne implicăm împreună, ca echipă, într-o competiție fun, în acelați timp facilitând socializarea responsabilă cu colegii din alte agenții, simultan generând venituri pentru o cauză ce merită toată atenția noastră.

 

Colegi gameri 

Numai unul și unul... Lui Zidane la Real Madrid îi e mai ușor să aleagă cine și cum joacă, în comparație cu mine. Îl avem pe Ovidiu, pe Alex și pe Cătălin.

Cum spun unele maxime filosofice: singur s-ar putea să câștigi, dar doar împreună vă veți distra de 10 ori mai tare.

 

Experiența de gamer

Aici e timpul pentru puțină istorie. Experiența mea e câștigată cu mult înainte ca smartphone-urile să devină așa de inteligente). De joacă m-am apucat de tânăr, de când plăteam câte 5 000 de lei (dacă nu greșesc) pentru 30 de minute de Mortal Kombat sau NFS 2, iar asta se întâmpla prin 2003 – 2004 cred. Apoi ca orice om serios m-am specializat în FIFA și Counter-Strike, discipline studiate ani buni).

Îmi aduc aminte și acum cum mergeam cu tata undeva în centrul Ploieștiului unde un anumit nene, nu orice nene, ne servea cu cele mai noi jocuri. Mă simțeam de parcă făceam achiziții imobiliare, în acele vremuri în care încă nu aveam internet acasă. Acum îmi aduc aminte și de epopeea mIRC-ului și parcă nu-mi vine să cred că au trecut aproape 15 ani de atunci.

 

Ce joci acum

Astăzi: FIFA, Gran Turismo, GTA, cam atât. Apuc să mă joc destul de rar, deseori doar când am companie.

Îmi place faptul că mă pot deconecta de tot haosul unei săptămâni “normale”. Procesul competiției are de obicei acest efect asupra mea, deoarece am avut șansa copil fiind, să practic 8 ani de zile, sport de performanță (handbal).

 

Cum au evoluat jocurile video

Au ținut pasul cu evoluția tehnologică. Poate pe alocuri chiar au facilitat evoluția tehnologică pe anumite segmente. Ce se întâmplă astăzi cu jocurile și gaming-ul mă face să fiu foarte curios cu privire la ce se va întâmpla în viitorul apropiat.

 

Experiența cu Fifa 21

Momentan aștept să sosească CD-ul.

 

Relația cu fotbalul

Astăzi avem o relație destul de distantă, așa cum se întâmplă să am cu multe prietene din liceu. Apreciez și mă bucur însă de fotbalul de nivel înalt tip Champions League, Premier League, etc.

Pasiunea e mai mult legată de clubul cu care țin, Petrolul Ploiești. Am copilărit în apropierea stadionului, iar microbul a intrat și cel mai probabil nu va mai ieși niciodată. Recunosc că până când Petrolul va promova din nou în Liga 1, e puțin adormit.

 

Cum te antrenezi

Am intrat deja în cantonament. În mare parte joc cu PS-ul

 

Temeri și speranțe

Temerile și așteptările nu sunt productive așa că n-avem.
Tragem însă speranțe că ne vom distra pe cinste.

 

Un mesaj pentru concurenți :)

Se spune că pe nemți îi bați doar după ce îi vezi urcați în autocar, așa e și cu noi, până când n-ai scos PS-ul din priză nu ești sigur de nimic. Acum, hai să ne distrăm puțin.

 

Inscrie-te in Cupa Agentiilor la Gaming pana pe 2 noiembrie:

 

 

powered by Typeform

 

Un rezumat al desfasurarii

  • Concurentii isi vor demonstra talentele la FIFA Online Friendlies 85 overall*, iar jocul se va defasura pe consola PlayStation 4, editia FIFA 21.
  • Evenimentul va avea loc exclusiv online, iar etapele finale ale competitiei se vor transmite live prin streaming, durata unei partide fiind de 12 minute.
  • Perioada de derulare a Competitiei este 4-16 noiembrie
  • Prima runda a competitiei se va desfasura in grupe in zilele de 4, 5 si 6 noiembrie. Cei mai buni 16 jucatori vor trece mai departe
  • In optimi, sferturi si semifinale, meciurile se vor desfasura in formatul BO3 (Best of 3)
  • Finala se va desfasura in formatul BO5 (Best of 5)
  • Inscrierile se pot face pana pe 2 noiembrie in formularul de mai jos
  • Anuntarea programului de joc: 3 noiembrie pe IQads si pe adresele de email ale participantilor inscrisi
  • Jocurile din competie o sa fie programate spre sfarsitul programului de lucru, incepand cu ora 18:00. In zilele de sambata si duminica nu vom juca.

 

Pe scurt:

  • Inscriete-te in formularul de mai sus.
  • Plateste o donatie de minim 50 RON catre MagicCamp. online aici.
  • Stai cu ochii pe IQads. Revenim cu detalii despre Cupa Agentiilor la Gaming

This tournament is not affiliated with or sponsored by Electronic Arts Inc. or its licensors

 

Despre Cupa Agentiilor la Gaming

Cupa Agentiilor la Gaming este competitia de gaming pentru creativi, oameni de marketing si productie, fie ca lucreaza in agentie, companie sau sunt freelanceri.

Partenerii de joc ai editiei FIFA 21 sunt: PlayStation, Tazz by eMAG, SAMSARA, Lay's, Pepsi, Ursus, Jameson si Wanted.

Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation este un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Branded


Related