Nuclearelectrica cauta colegi pasionati de comunicare, care isi doresc o cariera intr-o industrie de top

Nuclearelectrica cauta colegi pasionati de comunicare, care isi doresc o cariera intr-o industrie de top

Directia Comunicare si Relatii Publice a Nuclearelectrica cauta 3 colegi pentru posturile de Sef Departament Comunicare Interna, Sef Serviciu Comunicare Externa si CSR si Referent de specialitate cu atributii de designer grafic, in cadrul Sediului Central din Bucuresti. Directia Comunicare si Relatii Publice are un rol important pentru valorificarea industriei nucleare romanesti, a brandului de angajator al Nuclearelectrica-Nucleu de Excelenta si a proiectelor de investitii care asigura securitatea energetica si atingerea tintelor de decarbonare ale tarii noastre.

„Ne dorim sa atragem in echipa colegi valorosi profesional, creativi, responsabili, pasionati de munca lor si dornici sa contribuie la comunicarea unor proiecte majore de securitate energetica si responsabilitate fata de mediul inconjurator.”, Ludmila Țoneș, Director Directia Comunicare si Relatii Publice.

Platforma „Nucleu de Excelenta” are ca scop dezvoltarea oportunitatilor de cariera atat pentru angajatii din echipa Nuclearelectrica, cat si identificarea, recrutarea si formarea unei noi generatii de specialisti in industria nucleara.

Echipa Nuclearelectrica numara in prezent 2.470 colegi, uniti de aceeasi misiune de a genera energie curata la standarde de excelenta si de a reprezenta cu mandrie unul dintre cei mai performanti operatori nucleari la nivel global.

Nuclearelectrica este singurul producator de energie nucleara din Romania si are un rol major la nivel national, contribuind cu aprox. 20% energie nucleara la productia totala de energie și cu 33% la productia totala de energie fara CO2 din România.

Nuclearelectrica detine:

  • Sucursala CNE Cernavoda – care opereaza doua unitati nucleare CANDU (fiecare cu o putere instalata de 700 Mwe), acestea fiind doua dintre cele mai performante unitati dintre cele peste 400 de centrale nucleare din lume; Unitatea 2 se afla pe locul 1 mondial, iar Unitatea 2 pe locul 3, din punct de vedere al productivitatii.
  • Sucursala FCN Pitesti – fabrica de combustibil nuclear
  • Cu o viziune pe termen lung, Nuclearelectrica dezvolta primul reactor modular mic din Europa, in parteneriat cu Statele Unite ale Americii.

Proiectele de investitii ale Nuclearelectrica, Retehnologizarea Unitatii 1, Unitatile 3 si 4, dezvoltarea reactoarelor modulare mici, vor dubla capacitatea de productie a Nuclearelectrica la aprox. 66% contributie la productia totala de energie fara CO2 din România. Energia nucleara este o sursa de energie curata. De la punerea in functiune a Unitatilor 1 şi 2 de la CNE Cernavoda s-a evitat eliberarea in atmosfera a 195 milioane tone de CO2, cantitatea echivalenta produsa de toate autoturismele din România timp de aprox. 9 ani.

Nuclearelectrica genereaza un impact socio-economic semnificativ in Romania, atat pentru dezvoltarea comunitatilor si pentru retentia in tara a tinerilor specialisti.

Pe scurt:

  • 195 milioane tone de CO2 evitate in total de la punerea in functiune a Unitatilor 1 şi 2
  • Contributia energiei nucleare in totalul productiei de energie, la nivel national: 20%
  • Contributia energiei nucleare in totalul productiei de energie fara emisii de CO2, la nivel national: 33%
  • 470 locuri de munca generate direct
  • 9000 locuri de munca generate de industrie
  • 5,7 miliarde EURO contributia in PIB la nivel de industrie nucleara in Romania, care poate asigura functionarea tuturor spitalelor din România timp de un an

In prezent industria nucleara din Romania acopera 11.000 locuri de munca, iar pana la finalizarea proiectelor majore de investitii ale Nuclearelectrica, se vor atinge aprox. 19.000 locuri de munca in industrie. Suplimentar, luand in calcul si dezvoltarea reactoarelor modulare mici in Romania-SMR, precum si a lantului de furnizare (producerea de componente si asamblare) si pregatirea viitorilor operatori pentru intreaga industrie, locurile de munca disponibile vor creste semnificativ.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related