Starlink devine Bigger Group

Incepand cu 1 ianuarie 2008, Starlink are un nou nume, care exprima mai bine filosofia grupului: Bigger - Big Ideas Group.

Acest rebranding nu este o surpriza pentru cei care cunosc evolutia grupului. Este consecvent cu principiile care au definit de la inceput activitatea sa: ambitia de a deveni unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare integrata din Romania, cresterea constanta a calitatii produsului, focus pe idei care contribuie la dezvoltarea business-ului clientilor.

"La nivel international, Starlink a trecut printr-un proces de rebranding. Acum se numeste Spark, iar aria sa de expertiza devine mult mai nisata, in sfera digitala. Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari. In plus, am considerat ca acest nume nu exprima tot ceea ce am realizat noi pana acum. Si mai ales ce vom realiza de acum inainte! Think Bigger!" declara Marcel Straut, General Manager Bigger Group.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related