|
|||
Fie ca a fost vorba de bere, seminte, tigai, sucuri, masini sau chips-uri, se pare ca anul acesta nimic nu a fost lasat sa scape fara o doza zdravana de ironie din partea participantilor la cea de-a saptea editie a competitiei de parodiat reclame Grand Spoof. Dintre toate reclamele care au fost mai mult sau mai putin pe placul publicului, cele mai spoof-uite anul acesta sunt cele de la Coca Cola, Antrefrig, Nutline, Orbit si Dry Cooker. Vezi aici cum au fost ironizate. Astazi dam drumul la votare si suntem tare curiosi care vor fi preferintele publicului online si al celui profesionist. Ai timp pana pe 12 august sa alegi spoof-ul anului pe platforma The Creator. Cel care va strange cele mai multe voturi din partea publicului va fi premiat cu suma de 3.000 de lei, iar cel care reuseste sa stranga cel mai mare punctaj din partea juriului profesionist va fi recompensat cu suma de 4.000 de lei. Start vot! |
|||
|
|||
Daca vrei sa te dezabonezi de la newsletterul IQads click aici. |