Wizz Air la ADfel 2013

Sambata si duminica (17 si 18 august) atmosfera din Fabrica a fost contaminata cu pofta de calatorit, inspirata de coltul Wizz Air, asezat la doi pasi de la intrarea in terasa. 

Un scanner superspecial era acolo pentru a-i ajuta pe participantii la ADfel sa se decida in privinta destinatiei. Identificatorul de mood de vacanta facea o scanare rapida a tuturor celor care au hotarat ca au nevoie de putina inspiratie pentru a alege orasul potrivit pentru concediu. In functie de pigmentul pielii, superscanner-ul dadea verdictul. Printre locurile recomandate s-au numarat Dubai, Oslo, Paris, Zaragoza, Milano, Geneva, Barcelona, Tel Aviv.

Pentru si mai multa inspiratie, cei mai norocosi dintre ei au castigat cate un voucher de 30 de euro, care poate fi folosit la oricare dintre biletele cumparate la Wizz Air, pana in martie 2014. Si toti care au ales sa testeze superscanner-ul au fost inscrisi in tombola al carei premiu era un bilet dus-intors spre orice destinatie Wizz Air din Europa.

Editor video: Diana Gandila



Companii

Branduri

Oameni



Branded


Related podcasts