IQads

Cine castiga in cursa pentru un loc pe podium?

In asteptarea Jocurilor Olimpice 2012, am facut un clasament cu brandurile care concureaza acum pentru un loc pe podiumul publicitatii internationale. Vedeti aici care sunt cele mai creative branduri care sustin Olimpiada.

In cursa pentru castigarea inimilor publicului creativ, Grolsch, berea oficiala a artelor contemporane, aduce publicului initiative pentru experimentalisti. Descoperiti aici istoria de 400 de ani a brandului.

Mai departe predau stafeta Ioanei, care povesteste despre activarea Politiei Romane in care bocitoarele le plang de mila soferilor chiar inainte sa se urce bauti la volan. Mai departe, tot Ioana a facut un interviu cu Vlad Mihai, cel din spatele proiectelor Cutarica.

Cursa pentru Webby Awards s-a incheiat si Pinterest, Spotify si Google+ au fost printre castigatorii de pe podium. Iar Pepsi intra pe piata publicitatii cu o noua pozitionare si campania globala Live For Now.

Diseara ne vedem la Creative Combo sa vedem barbati premianti. Pana atunci, nu uitati sa va inscrieti la Top Talents Romania.

Cine va urca pe podiumul publicitatii la Jocurile Olimpice din 2012?

Apas "Play", pe fundal ruleaza "It’s the final countdown" in timp ce numar 87 de zile pana la inceperea Jocurilor Olimpice de la Londra. Pe 18 aprilie BBC anunta ultimele 100 de zile de asteptare pana la cel mai spectaculos eveniment sportiv si totodata sloganul editiei din 2012 a... citeste »

Istoria Grolsch - 400 de ani in slujba experimentalistilor

De la experimentul cu doua tipuri de hamei la fabrica ultra moderna Secolul al XVII-lea a fost revolutionar pentru stiinta: a devenit secolul introducerii geometriei analitice, logaritmilor si cifrelor arabe, al descoperirii gravitatiei, al inventiei telescopului, microscopului, barometrului si... citeste »

De la bumti-bumti la parastas

Sa fi tot fost campanii sociale de educare a conducatorilor auto astfel incat sa fie responsabili si sa-si abandoneze masina proprie in parcare dupa ce au baut. Dovada ca exista o nevoie constanta de astfel de campanii e faptul ca jurnalele de stiri difuzeaza inca materiale in care sunt... citeste »

Castigatorii Webby Awards 2012: BBH e Agentia Anului, Instagram e Revelatia Anului

Ajunsa la a 16-a editie, competitia Webby Awards, care premiaza cele mai bune proiecte din online, a anuntat castigatorii de anul acesta. Organizata de Academia Internationala de Arte si Stiinte Digitale, competitia de anul acesta i-a premiat prima oara pe Pinterest, Spotify si Google+. In... citeste »

Cum se leaga Becali, manelele, bibelourile si basmele in lumea lui Cutarica

Il stiti sigur de pe Facebook. E baiatul care culege perlele lui Becali si le aseaza intr-un format suportabil astfel incat sa le contemplam ca la muzeu, nu sa schimbam canalul. Printre altele, tot el e cel care a transpus versuri de manele in typography si a transformat bibelourile vechi in... citeste »

Creative Combo – evenimentul IQads care prezinta selectii tematice de ad-uri creative

Incepand cu luna mai, IQads organizeaza Creative Combo, evenimentul care aduce in fata pasionatilor de publicitate o serie de selectii tematice cu ad-uri creative din toata lumea, premiate si viralizate la nivel international. Prima editie a evenimentului va avea loc pe 2 mai si se va desfasura... citeste »

PRbeta

Cand: 3 mai 2012 Unde: Hotel Timisoara, Timisoara Detalii: Cea de-a doua editie a conferintei regionale de comunicare online PRbeta va avea loc pe 3 mai, in Timisoara. Evenimentul este dedicat in special companiilor, freelancerilor si specialistilor in comunicare din agentii, dar si studentilor... citeste »

Publicis angajeaza Account Manager

Vrei sa fii Lucretia di Borgia, dar colegii nu se pot ridica la nivelul jocului? Esti printre cei care stiu mai multe despre Machiavelli decat ce a surprins DEX-ul? Sigur nu te intimideaza politica, pentru ca tu stii marketing si comunicare. Si pariem ca ai avut cel putin o idee misto de... citeste »

TBWA si BBDO au creat campania care ilustreaza noua pozitionare de brand Pepsi – "Live for Now"

Pepsi a anuntat pe 30 aprilie lansarea campaniei globale "Live For Now", care infatiseaza noua pozitionare a brandului – traiesti clipa din plin, potrivit unui comunicat emis de companie. De asemenea, campania isi propune sa transfome brandul in prima asociere a consumatorilor cu pop... citeste »

Front Line Marketing cauta Account Manager

FRONT LINE MARKETING cauta ACCOUNT MANAGER  hotarat sa gestioneze conturi de BTL.2 ani de experienta in pozitie similara ar fi perfect.CV la [email protected] cu specificatia „Account Manager” citeste »

Starcom MediaVest Group cauta Online Planner&Buyer

Starcom MediaVest Group cauta Online Planner&BuyerDaca ai peste un an de experienta in Online media planning&buying  trimite CV la [email protected] cu mentiunea Online Planner SM. citeste »

Inscrierile pentru Top Talents Romania continua pana pe 2 mai

Cea de-a cincea editie a Top Talents Romania va avea loc la Hotel Caro, Bucuresti, pe 10-11 mai 2012. Obiectivul programului este reprezentat de oferirea de oportunitati de cariera tinerilor, pe masura potentialului acestora. Dintre acestia, 300 vor participa in finala proiectului, in urma unui... citeste »