TBWA si BBDO au creat campania care ilustreaza noua pozitionare de brand Pepsi – "Live for Now"

TBWA si BBDO au creat campania care ilustreaza noua pozitionare de brand Pepsi – "Live for Now"

Pepsi a anuntat pe 30 aprilie lansarea campaniei globale "Live For Now", care infatiseaza noua pozitionare a brandului – traiesti clipa din plin, potrivit unui comunicat emis de companie. De asemenea, campania isi propune sa transfome brandul in prima asociere a consumatorilor cu pop culture, potrivit AdAge (http://bit.ly/Km5wlh). Pepsi va colabora cu entertaineri sau artisti nou lansati dintr-o varietate de domenii precum muzica si sportul. Astfel, primul spot al campaniei va cuprinde o aparitie a cantaretei Nicki Minaj, numita "rising star” de catre Billboard in 2011.

"Nicki este intr-o etapa grozava a carierei ei. Intotdeauna am gasit artisti care se aflau la momentul potrivit al carierei lor – cand sunt suficient de faimosi incat sa-si fi castigat un loc in cultura pop, dar nu atat de faimosi incat sa fie desueti", a declarat Brad Jakeman (President-Global Enjoyment and Chief Creative Office, PepsiCo).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related