Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Banci si Asigurari in aprilie 2014

Banci
Sectorul Banci a generat in luna aprilie a acestui an peste 17.000 de aparitii in online, cu 16% mai multe ca in luna martie, si un viewership de peste 32 de  milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe segmentul de bloguri si forumuri, cu 25%, dar a crescut in presa online cu 28% si pe retelele sociale cu 6%.

Cele mai de succes postari vin din partea ING Web Cafe.

1.053 de like-uri, 126 de share-uri si 1.479 de comentarii

1.099 de like-uri, 94 de share-uri si 1.336 de comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Banci in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de BRD Groupe Societe Generale, BCR si ING.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Banci in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de BRD Groupe Societe Generale, Piraeus Bank Romania si Garanti Bank.

"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva. Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.

Asigurari
Sectorul Asigurari a generat in luna aprilie a acestui an peste putin peste 2.000 de aparitii in online, inregistrand o crestere de 9% fata de luna precedenta, si un viewership de 4 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe bloguri si forumuri, cu 6% si a crescut in presa online cu 11% si cu 10% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea AEGON Romania.

439 de like-uri, 27 de share-uri si 5 comentarii


404 like-uri, 22 de share-uri si 7 comentarii

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Asigurari in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Astra Asigurari, Carpatica Asigurari si ASIROM.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Asigurari in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de  AEGON Romania, Generali Asigurari si ASIROM.



TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related