Articole care fac referire la ING
ING dă startul Black Friday 2025: oferte pentru credite, rate extinse la cumpărături, abonamente Disney+ și lansarea Amazon în ING Bazar
Crina Popescu: Clar Visator s-a născut din nevoia de coerență între spațiu, echipamente, echipă și output creativ. Mi-am dorit să creez un loc unde fiecare detaliu să susțină actul creativ
CX Conference 2025 a adus la București peste 200 de profesioniști din 5 țări. România devine hub regional pentru experiența clienților
[Brand Pulse] Andrei Bartesch: Marketingul adevărat nu este despre a găsi oameni pentru produsul tău, ci despre a crea produse pentru oamenii tăi
DevCon 2025: peste 2500 de participanți și 50 de speakeri internaționali și locali se întâlnesc la București
Studiu ING Bank: 95% dintre români ascultă de „gura lumii”. Cu „Liber să tot fii”, ING îi invită să creadă în ei și să depășească barierele care stau în calea planurilor
RADAR Festival 2025 – Scena Audio-Vizuală prezintă un line-up de prestigiu în muzica electronică internațională și locală între 2-4 Octombrie
Încep înscrierile în a doua ediție a programului She’s Next, inițiat de ING și Visa, în colaborare cu Impact Hub Bucharest
DevTalks vine la Cluj-Napoca in septembrie: 2.500 profesioniști și pasionați de tehnologie se reunesc în inima IT-ului din Transilvania
8 din 10 români din mediul urban au ales o vacanță în România vara aceasta.ING îi inspiră să cutreiere tocmai la Cucuieții din Deal, cu o nouă idee de traseu în țară
Fraudele financiare, ținute la distanță: aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank
Studiu ING: 93% dintre români consideră că este important să își păstreze spiritul de copil, iar 70% consideră că vacanțele în locuri noi îi ajută să fie creativi
Finanțare de 650.000 de lei pentru 13 inițiative civice care transformă probleme de mediu în soluții concrete prin programul „În ZONA TA”, susținut de ING Bank România și Fundația Comunitară București
Caravana Civică Gen, Știri & ING Bank: Peste 400 de tineri și zeci de idei pentru viitorul comunităților
[Visual Key] Teodor Minea: Deadline-urile ne strâng de mâini tot mai puțin amical, în timp ce nouă ca popor ne e mai degrabă frică instinctual de orice presupune specializare și precizie
Saatchi & Saatchi câștigă pitch-ul ING Bank România și devine partener strategic pentru următorii 3 ani
Effie Awards Romania 2025 anunță caștigătorii. 51 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2025
MOCAPP anunță lansarea ediției #4 a Influencer Accelerator (IAM) – programul educațional dedicat creatorilor de conținut din România
ING Bank România: 34% dintre clienții ING Bank România cu vârsta între 18 și 24 de ani au cont de economii. Tinerii români sunt preocupați de inflație, șomaj și de taxele prea mari
[Rewind & Play] Dan Safta: Speranța mea este că o poveste bine spusă va continua să atragă și să mențină atenția, indiferent de durata ei. Iar asta se aplică și la reclame
Finanțare de până la 15.000 de euro pentru inițiative comunitare din 42 de zone ale Capitalei prin Platforma de mediu pentru București
Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției
Internetics 2024: Saatchi & Saatchi + The Geeks devine Agenția Anului, Sphera Group, Clientul Anului
Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024







![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)



























