A word from our clients:’’You gotta go through the Nos Praesenti Experience’’. A word from Nos Praesenti, with love:’’In the end, it’s all about our presence that matters.... vezi detalii »
Publicitate outdoor: companii din Catalogul IQads
Hueman Advertising
Hueman este agenția digitală creativă din Timișoara, specializată în Social Media, soluții web și branding. Suntem o agenție mică, dar flexibilă. Credem în lucrurile făcute bine, care sunt mai presus de... vezi detalii »
Publicitate outdoor: companii mentionate pe IQads
- Absolut Media
- Affichage
- Akzent Media
- Alt Media Factory
- Arco Outdoor Media
- Beta Cons
- BILLYBOARDS
- Bizz On Wheels
- Blindspot
- Boulevard Media
- Carmedia
- Churchill Media
- Clear Channel
- ClearWave
- Cocor MediaChannel
- Coriax Media
- Cub Advertising
- Curb
- Defi Romania
- Defiro
- DockView Media
- Efect Media
- Eltrix
- Epamedia
- Euromedia
- EUROMEDIA si BETA CONS
- Everest Media Romania
- EVIA MEDIA
- Exclusiv Media
- Fairway
- FarAds
- GETICA OOH
- Griffin Media
- Hueman
- Impact Outdoor
- Klass Advertising
- Media Young
- Mistic Media
- Mobil Affiche
- New Age Advertising
- News Outdoor Romania
- Nord Vision
- Nos Praesenti
- Open Times
- Pheonix Media
- Phoenix Media
- Premium Media
- Publigo
- Pxl Advertising Services
- Reclama in Miscare
- SCREENYO COMMUNICATION
- SMArt Advertising
- Sport Evolution Group
- Stormers
- TentEvent
- Topmedia Grup
- Vision Media Plus
- Way Media
- Wink Public Multimedia
- Wizard-Media
Articole despre Outdoor
Godmother semnează creația și implementarea Caravanei Coca-Cola 2025 sub un nou concept - “Atelierele de Magie Coca-Cola”
Libertatea marchează 36 de ani, printr-o campanie de brand care reafirmă rolul esențial al presei: „Apărăm libertatea. De 36 de ani, în fiecare zi.”
Birra Moretti® aduce atmosfera sărbătorilor mai aproape de consumatori printr-o nouă campanie festivă integrată
[Case Study] Cum gestionezi o campanie integrată când piața e suprasolicitată: insight-uri din Beko “Beyond Built-In” 2025
“Tomi - Gustul Bombă” în Luerzer Best 200 Photographers 25/26 și finalistă la Cresta Awards (Film Craft)
Studiu ING Bank: 95% dintre români ascultă de „gura lumii”. Cu „Liber să tot fii”, ING îi invită să creadă în ei și să depășească barierele care stau în calea planurilor
Comunicare OOH 360°: spre oraș și în afara lui. Un nou totem digital de mari dimensiuni la intrarea în Iași
Camera Poveștilor dintre Generații. O campanie Ogilvy România pentru Dr. Max în parteneriat cu Asociația Niciodată Singur
Birra Moretti® lansează o invitație la viața fără grabă și conexiuni autentice printr-o serie de evenimente speciale
Oxygen semnează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei”, care celebrează creativitatea în alegeri






























