Cine suntem? CyberEvent este o companie care furnizeaza solutii de activari digitale interactive. Compania dispune de peste 80 de instalatii digitale - cel mai mare portofoliu din Romania. Oferim solutii... vezi detalii »
Experiential Marketing: companii din Catalogul IQads
Marcom Hub
Marcom Hub este un showroom de tehnologie creat exclusiv pentru profesionistii din industriile creative si reprezinta o retea de experti care isi propun sa aduca domeniul Marketingului Experiential mai aproape de... vezi detalii »
Syscom Digital
Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »
Pastel
pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »
Fieldstar
Agenție independentă de BTL, FIELDSTAR conectează brandurile cu oamenii și oferă experiențe inedite pentru consumatori. De 21 de ani încoace, credem în puterea colaborării și a ideilor îndrăznețe, pe care le punem în... vezi detalii »
Experiential Marketing: companii mentionate pe IQads
Articole despre Experiential Marketing
Godmother semnează creația și implementarea Caravanei Coca-Cola 2025 sub un nou concept - “Atelierele de Magie Coca-Cola”
Designul creat special de fani pentru Velo si echipa McLaren de Formula 1 în centrul atenției, în timp ce Lando Norris câștigă Campionatul Mondial al Piloților 2025 în Abu Dhabi
Billy Leighton, Master Blender Emeritus al Irish Distillers, a vizitat România pentru a celebra moștenirea Jameson
Marketing United 2025 presented by MATCHPLAN a reunit brandurile și partenerii lor din sport, film, muzică, cultură și entertainment
Bradul Luminii Interioare: cum transformă Atelier ARIA și wienerberger ceramica într-un statement creativ pentru Festivalul Brazilor de Crăciun
Francezii dedică un festival culturii române. Jidvei aduce un omagiu spiritului românesc prin lansarea colecției “Spirit”, în premieră la Paris
Godmother, împreună cu Irina Rimes şi Roman Tolici, semnează un proiect românesc nominalizat la BEA World 2025
Levente-László Albert, COO Net-Connect Group: "AI-ul oferă claritate, HR-ul oferă sens. Împreună dau formă viitorului brandurilor"
Black is the new orange: Popeyes a transformat Halloween-ul într-o experiență imersivă de brand cu Ghost Pepper și o petrecere dark & scary
Provocarea celor mai neobișnuit de frumoase tatuaje. VELO lansează un concurs de creație pentru artiștii tatuatori din România
Campania „Guinness St. Patrick’s Day”, nominalizată la Romanian PR Award - o celebrare #TheIrishWay semnată Tuborg România (URBB) și WefflerMark
Caravana SKIL Power Tour, acum în plină desfășurare: o experiență de brand unică pentru piața din România, parte a unei inițiative europene de anvergură
Fashion Talk by IQOS, prezentat de Zarug la Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week. Moda a depășit limitele catwalk-ului
Vivian Gray a adus parfumul rafinamentului german într-o experiență multisenzorială semnată Creative City
Cerere pentru specialiști AI în România. București concentrează 55% din oportunitățile AI, urmată de Cluj-Napoca și Timișoara
VELO și echipa McLaren de Formula 1 creează o experiență memorabilă pentru fani prin campania "Live Your Fandom"
Birra Moretti® continuă seria evenimentelor Live Birra Moretti cu La Grande Cena – o invitație de a redescoperi bucuria meselor împreună
Birra Moretti® continuă seria evenimentelor Live Birra Moretti cu La Grande Cena – o invitație de a redescoperi bucuria meselor împreună
Conferința IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 într-un format care explorează toate dimensiunile creativității
Michelle Obama, invitat special la Impact București. Carpathian Single Malt Whisky și Brâncoveanu Vinars, parteneri ai evenimentului, vor avea zone de degustare pentru participanți
Libresse și HEYO Club: “Împarte libertatea” – o campanie de sampling digital care rupe tăcerea și tabuurile
Sondaj Godmother: Emoția mișcă mai mult decât rațiunea când e vorba de sustenabilitate. Milenialii sunt vizibil mai interesați de informații decât GenZ

















