Romania este pe locul doi ca numar de inscrieri la Golden Drum 2015

Romania este pe locul doi ca numar de inscrieri la Golden Drum 2015

18 agentii de publicitate din Romania participa cu 132 de lucrari la competitia Golden Drum 2015, plasand Romania pe locul al doilea ca numar de inscrieri, dupa Turcia.

Golden Drum, unul dintre cele mai mari si mai cunoscute festivaluri internationale de publicitate, va avea loc in perioada 13-16 octombrie 2015 in Portorož si Piran, Slovenia. In competitie au fost inscrise 1208 de lucrari din 25 de tari din Noua Europa, cele mai multe apartinand agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri). Din totalul inscrierilor (396 de lucrari), 32% apartin agentiilor independente.

Zona reprezentata de 37 de tari din Europa de Nord, de Est, Centrala si de Sud, Rusia si Orientul Mijlociu, care in fiecare an concureaza la Festivalul Golden Drum, reprezinta o piata cu peste 400 milioane de consumatori - si doar cele mai bune lucrari creative sunt selectate pentru a concura pentru premiile Golden Drum.

Pentru cele mai bune inscrieri din competitie vor fi acordate 17 Premii Grand Prix Golden si Silver Drums, Golden Rose, Premiul Tartini, Golden Net, Brand Grand Prix, Premiul Good Cause Grand Prix, Premiile Virtuoso si Premiul Golden Watch.

Din 25 de tari care concureaza in acest an, Bulgaria inregistreaza cea mai mare crestere de lucrari inscrise cu un indice de crestere de 242% fata de anul trecut, fiind urmata de Ungaria (crestere cu 221%), Slovenia (crestere cu 179%), Turcia (crestere cu 152%), Romania (indicele de crestere: 150%), Slovacia (crestere cu 131%) si Austria (crestere cu122%).

 

Predictii pozitive intr-un context dificil

Cifrele vorbesc de la sine: 26 de retele diferite de agentii, 255 de agentii, 25 de tari au inregistrat 1208 de inscrieri pentru cea de-a 22-a competitie Golden Drum din acest an. 396 de inscrieri la competitia de anul acesta au fost depuse de catre agentii independente, care vor concura pentru Premiul Tartini, unul dintre cele mai incitante de pana acum.

Categoria Single Channel a demonstrat in acest an o crestere importanta in cazul a doua grupe: grupa A. Film a primit cu 32% mai multe inscrieri, in timp ce grupa G. Digital a avut o crestere de 19%.

Toate grupele din sectiunea Multi Channel inregistreaza o crestere totala de inscrieri de 13%. Acest aspect indica o evolutie importanta a campaniilor de comunicare creative si o schimbare strategica continua in munca agentiilor din acest an. Grupele N si X din categoriile Single si Multi Channel au in acest an o crestere de 14% si, respectiv, 39%, care poate fi considerata un semn foarte bun pentru industria creativa.

 

Desemnarea castigatorilor Golden Drum 2015

Vineri, 16 octombrie, la ceremonia de acordare a Premiilor Golden Drum, Chavo D'Emilio, Creative Director, McCann Worldgroup America Latina si Caraibe, Presedinte si Chief Creative Officer, McCann Buenos Aires, Argentina, Presedintele Juriului Single Channel, si Geoffrey Hantson, Chief Creative Officer si Co-fondator, Happiness, Belgia, Presedinte al Juriului Multi Channel, vor anunta castigatorii pentru grupurile A-X. Golden Drum ii va sarbatori, de asemenea, pe marii castigatori ai competitie Golden Drum 2015: castigatorii Premiului Golden Rose, Tartini, Golden Net, Brand Grand Prix, Good Cause Grand Prix; si, de asemenea,pe castigatorii premiilor speciale: Premiul Golden Watch, Premiile Virtuoso si premiile competitiei Off Drum. Mai mult decat atat, noul membru al Golden Drum New Europe Hall of Fame va fi prezentat in cadrul evenimentului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related