Ansamblu de tehnici si de mijloace utilizate pentru popularizarea unui produs sau serviciu, a unei companii, institutii sau persoane. Formele de publicitate sunt diverse: reclama comerciala, publicitate redactionala, publicitate virtuala, mica publicitate, spoturi publicitare radio si TV, afise, prospecte s.a. Pentru presa scrisa si audiovizuala privata, publicitatea este principala sursa de venituri (sau chiar singura). In SUA, termenul publicity face referire la activitatea de publicitate redactionala.







![[SoMe Update] Dorian Ilie & Ioana Pîrjolescu-Piekalski: Vorbește ca un om, nu ca un bot. Umorul, vulnerabilitatea și poveștile reale prind mult mai bine decât postările „perfecte”, lipsite de substanță](https://media.iqads.ro/2025/11/fotojet4-cover-410.jpg)




![[Creativitatea de zi cu zi] Alex Petrescu: Creativitatea nu ar trebui să se teamă că regulile se schimbă, cum ar fi apariția AI-ului. Ba din contră, trebuie să le schimbe intenționat, ca jocul să continue](https://media.iqads.ro/2025/11/alex-poza-cover-410.jpg)
![[Stand-up pe bune] Cătălin Răileanu: Umorul vine de multe ori din greutăți și durere, englezii sunt cel mai bun exemplu de genul ăsta, soarele nu prea iese acolo, dar fac haz de necaz și merg înainte](https://media.iqads.ro/2025/10/02456539-2b49-4958-990e-cd66ddcda926-cover-410.jpg)

![[Brand Pulse] Dana-Cristiana Teodorescu: Îmi doresc o reorientare către identitatea locală și mândria națională, pentru că respectul față de țară crește atunci când ne recunoaștem valoarea prin simboluri autohtone](https://media.iqads.ro/2025/10/brand-manager-dana-teodorescu-3-cover-410.jpg)


![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)





















