Prezumtia de nevinovatie in moda

Prezumtia de nevinovatie in moda

[UPDATE iernatic] Daca ati fost atenti la catwalk-ul de pe strada, ati observat cum cizmele imblanite ne viziteaza inca din timpul verii. Acum a venit frigul si asa ca integrarea lor in tinute a devenit fireasca, naturala si organica. Dar chiar si acum, pericolul inesteticului persista. Motiv pentru care campania Verdict.ro, despre care scriam mai jos in urma cu ceva timp, se intregeste cu o noua executie:

 

Uneori, omul chiar n-are ce face, indiferent cat de vedeta e. Poate prin dulap, la haine curate, erau doar ia traditionala si geaca Valentino pe care sa le ia pe strada, la magazin sau la emisiune.

Nu trecem acum la inculpati, dar va aratam cateva infractiuni remarcate cu ochiul liber si indreptat spre garderobele vedetelor romanesti: kitschul persistent, folclorul nelipsit sau iubirea oarba de branduri, adresate in recenzii fashion pe site-ul Verdict.ro, precum si intr-o campanie outdoor a brandului, desfasurata in perioada asta in Bucuresti. 

Ca tot veni vorba, la credits pe partea de copywriting se afla Julien Britnic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related