Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Banci si Asigurari in online in ianuarie 2014

Banci
Sectorul Banci a generat in luna ianuarie a acestui an peste 11.000 de aparitii in online, cu 13% mai putine ca in luna decembrie, si un viewership de 23 de milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate canalele analizate: cu 6% in presa online, cu aproape 10% pe bloguri si forumuri si aproape 30% in retelele sociale.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Topul vizibilitatii brandurilor de Banci in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele utilizate, este condus in luna ianuarie de catre BCR, Banca Transilvania si BRD.

Pe Facebook, numarul de fani ai paginilor de banci a depasit 1 milion, crescand cu 2% fata de luna decembrie. Numarul fanilor activi a scazut cu 22%.

Numarul total de comentarii postate de fani pe paginile bancilor a scazut cu 54% fata de luna decembrie. Si numarul de like-uri si cel de share-uri au inregistrat scaderi, de 25%, respectiv 37%.

Numarul de postari ale bancilor a inregistrat o scadere fata de luna precedenta, de 32%. Au fost postate cu aproape 30% mai multe link-uri, in schimb au fost publicate cu aproape 20% mai putine status-uri, cu 32% mai putine poze si cu 65% mai putine videoclipuri.

Topul celor mai importante pagini de banci in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de BRD Groupe Societe Generale, Pireus Bank Romania si Bancpost.

"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna ianuarie.

Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.

Cele mai de succes postari vin din partea Garanti Bank.

Asigurari
Sectorul Asigurari a generat in luna ianuarierie a acestui an peste 2.700 de aparitii in online, cu o crestere semnificativa de 114% fata de luna decembrie, si un viewership de peste 5 milioane. Vizibilitatea sectorului a inregistrat o crestere de peste 100% in presa online, pe bloguri si forumuri de peste 80%, iar in retelele sociale de peste 22%.

Topul vizibilitatii brandurilor de Asigurari in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele utilizate, este condus in luna ianuarie de catre Carpatica Asigurari, Astra Asigurari si ASIROM.

Pe Facebook, numarul de fani ai paginilor brandurilor de Asigurari a inregistrat o usoara scadere, de 0,1%. Numarul de fani activi a scazut cu aproape 23%.

Numarul total de comentarii postate de fani pe paginile brandurilor de Asigurari in luna ianuarie a inregistrat o crestere dubla (ajungand la 6). In schimb, numarul like-urilor a scazut cu 20% si cel al share-urilor cu 6%.

 Numarul de postari ale asiguratorilor a inregistrat o scadere de 8% fata de luna precedenta. In schimb au fost postate cu 42% mai multe link-uri si cu 50% mai multe videoclipuri. Numarul de fotografii postate a scazut cu 8%, air cel al status-urilor cu 11%.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Asigurari in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Generali Asigurari, RCA Ieftin si ASIROM.

Cele mai de succes postari vin din partea Generali Asigurari.

FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.



TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related