Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Banci si Asigurari in online in ianuarie 2014

Banci
Sectorul Banci a generat in luna ianuarie a acestui an peste 11.000 de aparitii in online, cu 13% mai putine ca in luna decembrie, si un viewership de 23 de milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate canalele analizate: cu 6% in presa online, cu aproape 10% pe bloguri si forumuri si aproape 30% in retelele sociale.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Topul vizibilitatii brandurilor de Banci in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele utilizate, este condus in luna ianuarie de catre BCR, Banca Transilvania si BRD.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related