Pi2 PR: Pasul urmator este intelegerea faptului ca PR-ul nu este ceva ce ar putea face oricine daca ar avea mai mult timp la dispozitie

Pi2 PR: Pasul urmator este intelegerea faptului ca PR-ul nu este ceva ce ar putea face oricine daca ar avea mai mult timp la dispozitie

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Pi2 PR si si Pi2 Communications povesteste in continuare Mirela Pitu (General Manager).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Rezultatul cumulat pentru Pi2 PR si Pi2 Communications a fost de 220.000 Eur, cu 13 % mai mare decat in 2012.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Am dezvoltat foarte mult competentele de new business si ne-am indreptat spre acei clienti pentru care aveam recomandari clare de comunicare, nu catre cei care organizau pitch-uri la care invitau majoritatea agentiilor de pe piata. Nu suntem o agentie de pitch, ci una cu spirit antreprenorial, care identifica o problema si apoi solutiile pentru rezolvarea ei. In concluzie, cea mai mare parte a clientilor sunt business-uri care au pornit dintr-o initiativa antreprenoriala si mai pastreaza inca aceasta cultura in companie. Lucram in mod direct cu fondatorii sau managementul de top, ceea ce ne ofera posibilitatea sa stam la masa cu cei care iau deciziile in companie.

Care sunt cele mai importante proiecte ale agentiei din ultimul an
In 2013 am demarat o campanie integrata de comunicare pentru cel mai mare spital privat din Romania, Sanador, un proiect complex care se adreseaza atat consumatorului final, cat si publicului specialist.

Am derulat campanii de marketing si PR pentru 2 proiecte imobiliare foarte mari: Asmita Gardens si Ibiza Sol, iar rezultatele nu au intarziat sa apara. La sfarsitul anului, Asmita Gardens a vandut apartamentul de tip penthouse situat la cea mai mare inaltime din Romania.

Ne-am continuat proiectele de comunicare interna pentru clientii mari cu birouri in toata tara, Siemens, real,-, Ambient. Am dezvoltat si implementat campanii de comunicare de produse pentru Elis Pavaje si Coilprofil sau comunicari de tip corporate pentru companii listate la bursa.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
In prezent colaboram cu Ambient, Asmita Gardens, Banca Comerciala Carpatica, Coilprofil, Elis Pavaje, Ibiza Sol, Ropharma, Sanador, WU Executive Academy.

Care sunt coordonatorii departamentelor din companie in 2014
Departamentul de Media Relations este condus de Alexandra Tirpea, specialist cu experienta de 7 ani in presa. Departamentul de Social Media & Proiecte Speciale este condus de Romina Stancu. 

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Spiritul antreprenorial, consultanta strategica, creativitatea si promptitudinea sunt ingredientele esentiale in business-ul nostru.

Asteptari la inceput de an
Dupa 5 ani de criza in care comunicarea a fost foarte jos pe lista prioritatilor, companiile vor intelege ca nu se pot dezvolta fara ea. Pasul urmator este intelegerea faptului ca PR-ul nu este ceva ce ar putea face oricine daca ar avea mai mult timp la dispozitie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related