
Articole care fac referire la General Manager


La Timișoara se deschide discuția despre turismul cultural și patrimoniu. Joi începe conferința Linked Culture 2022. Află mai multe despre program și invitați

Sorin Trifu, HOLD Marketing: “Faptul că am intrat în industrie de foarte tânăr și am crescut odată cu trendurile, a fost atuul nostru principal!”

Reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și creșterea accesului la alimente din agricultură sustenabilă, două provocări pentru care profesioniștii și antreprenorii din agrifood identifică soluții

O situație dulce: Initiative România va asigura servicii de media integrate pentru Storck, producătorul renumitelor branduri Merci, Toffifee și Knoppers

Asociaţia Română de Relaţii Publice (ARRP) are un nou Consiliu de conducere. Cătălin Hosu este noul Președinte al Asociației
![[Comunicare ca la carte] Dragoș Smeu: Eu cred că rolul profesorului este de a curatoria informația și de a arăta cum trebuie să decurgă procesul](https://media.iqads.ro/2022/04/247617684-10222286482094104-1953316825647744997-n-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Dragoș Smeu: Eu cred că rolul profesorului este de a curatoria informația și de a arăta cum trebuie să decurgă procesul

Agenția de digital marketing Sinaps a deschis birou și la București. Compania a avut o creștere a cifrei de afaceri cu 40% față de anul trecut

Robert Nicolae Feraru și Cosmin Sipoș se alătură ownership-ului Kooperativa 2.0, devenind cei mai noi asociați ai agenției de comunicare integrată

TikTok, partener oficial al celei de-a 75-a ediții a Festivalului Internațional de Film de la Cannes

PeliPartners a asistat Anchor Group în obținerea unei finanțări de 80 de milioane de euro de la Banca Transilvania
![[Comunicare ca la carte] Madalin Nitis: Studentii de azi par mult mai preocupati de cariera decat eram noi. Sunt mai bine documentati, la curent cu trend-urile si mai seriosi](https://media.iqads.ro/2022/03/cover-32-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Madalin Nitis: Studentii de azi par mult mai preocupati de cariera decat eram noi. Sunt mai bine documentati, la curent cu trend-urile si mai seriosi

Desprecopii.com își extinde portofoliul cu un nou nume important din industria media de parenting și devine reprezentantul oficial al site-ului Suntmamica.ro
![[PR 2022] Alexandra Diniță: Dacă aș putea, aș înlocui în vocabularul industriei termenul ăsta, “consumatorii”. Mi se pare depășit pentru lumea de azi, depersonalizant](https://media.iqads.ro/2022/02/b9f1031-cover-410.jpg)
[PR 2022] Alexandra Diniță: Dacă aș putea, aș înlocui în vocabularul industriei termenul ăsta, “consumatorii”. Mi se pare depășit pentru lumea de azi, depersonalizant
![[Marcom 2022] Madalin Nitis: Se simte o prudenta generala in piata, mai ales din partea companiilor, dar cred ca va fi compensata in curand cu o perioada de over-consumption din partea consumatorilor](https://media.iqads.ro/2022/02/madalin2-cover-850-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Madalin Nitis: Se simte o prudenta generala in piata, mai ales din partea companiilor, dar cred ca va fi compensata in curand cu o perioada de over-consumption din partea consumatorilor
![[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing](https://media.iqads.ro/2022/02/cs-7-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing

Dare Digital și MOCAPP revin cu LoveFluencer 2.0 – prima aplicație care face lipeala între branduri și influenceri în mod 100% automatizat
![[PR 2022] Alina Galeriu: Oamenii au nevoie de povești. Iar brandurile pot dirija conversația dacă se calibrează la temele de interes pentru public și oferă branded content de calitate](https://media.iqads.ro/2022/02/alina-galeriu-2021-cover-410.jpg)
[PR 2022] Alina Galeriu: Oamenii au nevoie de povești. Iar brandurile pot dirija conversația dacă se calibrează la temele de interes pentru public și oferă branded content de calitate

Trandafirii, cele mai comandate flori de Valentine's Day la Glovo, anul trecut. Utilizatorii aplicației pot comanda produse la oferte speciale în perioada 9 - 21 februarie

Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022
![[PR 2022] Ioana Mănoiu: PR-ul are astazi niste granite mult mai largi fata de acum cativa ani. In 2021 am avut multe campanii integrate, de employer branding si brand](https://media.iqads.ro/2022/02/fotojet-2022-02-02t095650-165-cover-410.jpg)
[PR 2022] Ioana Mănoiu: PR-ul are astazi niste granite mult mai largi fata de acum cativa ani. In 2021 am avut multe campanii integrate, de employer branding si brand

Școala de Iarnă GPeC 23-27 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru creșterea vânzărilor online

Școala de Iarnă GPeC 23-27 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru creșterea vânzărilor online

3DUTECH lansează cea de-a patra ediție a campaniei „Modelează viitorul. Printează-l 3D!”, ajungând la 40 de licee din țară transformate în hub-uri de imprimare 3D

Orice reclamație este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine - Claus Møller, Janelle Barlow | Editura Publica, 2010
