Pepsi lanseaza un milion de doze cu design propus de consumatori

Pepsi lanseaza un milion de doze cu design propus de consumatori

In aceasta toamna, Pepsi a lansat pe piata din Romania un milion de doze cu 3 designuri noi, realizate de 3 consumatori romani in cadrul unei competitii desfasurate pe acceptaprovocarea.ro.

Concursul, parte din campania globala Pepsi Challenge, a invitat fanii brandului sa deseneze un nou ambalaj pentru doza de Pepsi, intr-o aplicatie speciala gazduita pe site-ul campaniei.

Cele mai creative trei propuneri au fost produse in editie limitata si distribuite pe rafturile magazinelor la nivel national. Castigatorii si autorii celor mai creative ambalaje sunt Octavia Furtuna, Bogdan Ionut Taru si Andreea Roxana Demeter

"Pepsi este brandul care se reinventeaza mereu, iar prin campania globala Pepsi Challenge am propus si consumatorilor nostri sa incerce experiente noi, sa iasa din tipare. Una din provocarile pentru ei a fost aceea de a crea un design cat mai original pentru dozele de Pepsi. Creativitatea si receptivitatea lor ne-a impresionat, iar cei trei castigatori se pot mandri cu rezultatul implicarii lor multiplicat in cele un milion de doze Pepsi, produse in editie limitata si distribuite in intreaga tara", a spus Adriana Nestoriuc (Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo Romania).

Criteriile de jurizare au presupus ca designul sa fie cat mai creativ, original, iar ideea promovata prin el sa se identifice cu personalitatea Pepsi.

Campania Pepsi Challenge s-a desfasurat in Romania pe parcursul a trei luni (aprilie, mai, iunie), timp in care fanii brandului au fost provocati sa faca parte din cea mai mare campanie Pepsi de pana acum, la nivel global.

Sub hashtagul #pepsichallenge, consumatorii din intreaga lume au fost incurajati sa sfideze conventiile si sa traiasca viata intr-un mod diferit participand la o serie de provocari lunare si saptamanale, anuntate pe site-urile dedicate ale campaniei si pe retelele de socializare ale brandului atat la nivel local, cat si la nivel international.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related