![Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019](https://media.iqads.ro/2019/10/lars-samuelsen-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Adriana Nestoriuc
![Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019](https://media.iqads.ro/2019/10/lars-samuelsen-cover-410.jpg)
![Într-o vară Very Very Lemon Lemon, Golin și limonada Lemon Lemon au oferit un twist efervescent conceptului de picnic urban](https://media.iqads.ro/2018/09/kv-lemon-lemon-cover-410.jpg)
Într-o vară Very Very Lemon Lemon, Golin și limonada Lemon Lemon au oferit un twist efervescent conceptului de picnic urban
![Ultimul capitol al campaniei Pepsi Challenge reuneste consumatorii din Romania si din intreaga lume intr-un proiect unic](https://media.iqads.ro/2015/11/poster-black-knight-decoded-cover-410.jpg)
Ultimul capitol al campaniei Pepsi Challenge reuneste consumatorii din Romania si din intreaga lume intr-un proiect unic
![Messi, Ramos, Aguero, Wilshere si van Persie – protagonistii campaniei globale Pepsi „Now is what you make it”](https://media.iqads.ro/2014/04/messi-2-cover-410.jpg)
Messi, Ramos, Aguero, Wilshere si van Persie – protagonistii campaniei globale Pepsi „Now is what you make it”
![Proiectul Next 11: Pepsi si Academia Gheorghe Hagi vor sa construiasca echipa de viitor a fotbalului romanesc](https://media.iqads.ro/2012/05/photo-large-23135-cover-410.jpg)
Proiectul Next 11: Pepsi si Academia Gheorghe Hagi vor sa construiasca echipa de viitor a fotbalului romanesc
![Brands & Communities: Adriana Nestoriuc (PepsiCo) despre campaniile importante pentru construirea comunitatii Pepsi](https://media.iqads.ro/2012/04/photo-large-22976-cover-410.jpg)
Brands & Communities: Adriana Nestoriuc (PepsiCo) despre campaniile importante pentru construirea comunitatii Pepsi
![[UPDATE] Picturi anamorfice realizate de New Folder Studio in campania de lansare Adrenaline, creata de Graffiti BBDO](https://media.iqads.ro/2012/04/photo-large-22794-cover-410.jpg)
[UPDATE] Picturi anamorfice realizate de New Folder Studio in campania de lansare Adrenaline, creata de Graffiti BBDO
![A fost desemnat castigatorul "Da un refresh vietii urbane" organizat sub umbrela Pepsi Refresh Romania](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
A fost desemnat castigatorul "Da un refresh vietii urbane" organizat sub umbrela Pepsi Refresh Romania
![Promotions 360: Campanii promotionale de succes, cu Adriana Nestoriuc (Pepsi), Stefan Teodorescu (Ursus Breweries) si Stefan Chiritescu (Graffiti BBDO)](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-14910-cover-410.jpg)
Promotions 360: Campanii promotionale de succes, cu Adriana Nestoriuc (Pepsi), Stefan Teodorescu (Ursus Breweries) si Stefan Chiritescu (Graffiti BBDO)
![Adriana Nestoriuc despre campania 'Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi': "Numai productia si aprobarea sticlei dureaza 6 luni"](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
Adriana Nestoriuc despre campania 'Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi': "Numai productia si aprobarea sticlei dureaza 6 luni"
![Primul spot TV Pepsi in care apare Inna: cel din promotia "Milioane de premii rapide pentru zile toride"](https://media.iqads.ro/2011/07/photo-large-14499-cover-410.jpg)
Primul spot TV Pepsi in care apare Inna: cel din promotia "Milioane de premii rapide pentru zile toride"
![Amintiri de la Irina-Margareta Nistor, Gianina Corondan, Viorica Bucur, Oana Sarbu, Medeea Marinescu, jurnalisti si bloggeri la deschiderea expozitiei Pepsi - Consignatia 7080](https://media.iqads.ro/2011/07/photo-large-14496-cover-410.jpg)
Amintiri de la Irina-Margareta Nistor, Gianina Corondan, Viorica Bucur, Oana Sarbu, Medeea Marinescu, jurnalisti si bloggeri la deschiderea expozitiei Pepsi - Consignatia 7080
![[UPDATE] Pepsi lanseaza campania „Milioane de premii rapide pentru zile toride” cu premii in valoare de 5,4 milioane RON](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[UPDATE] Pepsi lanseaza campania „Milioane de premii rapide pentru zile toride” cu premii in valoare de 5,4 milioane RON
![Social Networks Conference: cele mai potrivite strategii si tactici de marketing in retelele sociale romanesti](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)